معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان گفت: ۱۳ طرح سرمایه‌گذاری در این استان تدوین و طراحی شد.

تدوین ۱۳ طرح سرمایه‌گذاری در استان سمنان

به گزارش قدس آنلاین، محمدرضا صادقی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان ظهر امروز در جلسه مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان  اظهار کرد: نیاز به تدوین طرح‌های سرمایه‌گذاری توسط دستگاه‌های متولی امر در استان به منظور ارائه فرصت‌ها و ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری موجود، ویژه ترغیب سرمایه‌گذاران کشورهای هدف، امری حائز اهمیت است.

وی ادامه داد: بسته‌های سرمایه‌گذاری برای معرفی جامع و مطلوب فرصت‌ها و ظرفیت‌های استان سمنان، باید به صورت جذاب، مدون، جامع و بر اساس زیرساخت‌های موجود آماده‌سازی شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان خاطرنشان کرد: تاکنون ۱۳ طرح سرمایه‌گذاری از این استان تدوین و طراحی و در سامانه بارگذاری شده است.

صادقی عنوان کرد: باید تلاش شود تا طرح‌های سرمایه‌گذاری مبتنی بر سیاست‌های مرتبط با زنجیره ارزش راهبردی در استان سمنان تدوین و آماده‌سازی شود.

وی گفت: استان سمنان بالاترین سرمایه نیروی انسانی را در اختیار دارد و در راستای ایجاد اشتغال برای این قشر می‌توان از ظرفیت فرصت‌های سرمایه‌گذاری و حضور سرمایه‌گذاران به بهترین نحو ممکن استفاده کرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان خاطرنشان کرد: بهره‌گیری از فرصت‌های سرمایه‌گذاری با حضور سرمایه‌گذاران و اجرای طرح‌های مطلوب در حوزه‌های مختلف، روند ایجاد فرصت‌های شغلی در استان سمنان را تقویت می‌کند.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.