جدیدترین اظهارنظر دبیرکل کمیته ملی المپیک و انتقادهای او نسبت به وضعیت تیم امید نشان می دهد همچنان شرایط این تیم از نظر کمیته ایده آل نیست.

تیم امید، همچنان محل اختلاف بین کمیته و فدراسیون

به گزارش قدس آنلاین، چند ماهی طول کشید تا کمیته ملی المپیک و فدراسیون فوتبال بر سر اعزام تیم فوتبال امید به بازی های آسیایی و البته انتخاب کادرفنی به نتیجه برسند. حتی کار به تهدید به حذف فوتبال از کاروان ایران در بازی های آسیایی هم کشیده شد، اما در نهایت با برگزاری چند جلسه و انعطافی که وزیر ورزش و رییس کمیته ملی المپیک به خرج دادند، فوتبال هم در کاروان ایران جای گرفت. 

سیدمناف هاشمی، دبیرکل کمیته ملی المپیک که سرپرستی کاروان ایران در بازی های آسیایی هانگژو را برعهده دارد، روز گذشته در جدیدترین اظهارنظر خود در حاشیه مسابقات تنیس درباره شرایط تیم امید فوتبال ایران برای حضور در بازی‌های آسیایی گفت: "تیم المپیک فوتبال ما با شاخص ها خیلی منطبق نبود و خیلی در این چارچوب نمی‌گنجید اما با توجه به محبوبیت و فضای این رشته در این رقابت ها حاضر می شود. ضمن اینکه رییس فدراسیون فوتبال، قلعه نویی و عنایتی قول دادند بعد از 20 سال تیم دارای جایگاه باشد و در آینده هم کسب سهمیه کند. البته کارشان را دیر شروع کردند و انتطار این بودکه از ۶ ماه قبل کار آماده سازی آغاز می شد اما امیدوارم بتوانیم نتایج خوبی را بگیریم."

صحبت های انتقادگونه هاشمی نشان می دهد که شرایط تیم فوتبال امید همچنان از نظر کمیته ملی المپیک ایده آل نیست؛ اگرچه اعزام این تیم به هانگژو قطعی شده است. او آرزو کرده که بعد از حدود 20 سال بار دیگر فوتبال در بازی های آسیایی صاحب مدال شود و البته سهمیه المپیک را برعهده چند دهه ناکامی کسب کند. 

باید دید عدم هماهنگی بین فدراسیون فوتبال و کمیته ملی المپیک و رابطه شکراب این دو نهاد تصمیم گیرنده در خصوص تیم فوتبال المپیک ایران در ماههای پیش رو چطور پیش خواهد رفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.