رییس کل دادگستری مازندران گفت: ۳۸ هزار تن روغن در سیلوهای بنادر استان در امیرآباد و نوشهر نگهداری می‌شود که تا روزهای آینده بادستور قضایی تعیین تکلیف خواهند شد.

دستور قضایی برای ترخیص ۳۸ هزار تن روغن از بنادر مازندران صادر شد

به گزارش قدس آنلاین حجت الاسلام محمد صادق اکبری شامگاه دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار افزود: متعاقب سفر چند روز قبل رئیس قوه قضائیه به استان مازندران و بازدید از بنادر نوشهر و امیرآباد، مشاهده شد که مقادیری کالا از قبیل ذرت، روغن و گندم در انبارهای این بنادر ذخیره و نگهداری شدند که بخشی از کالاها به دلیل گذشت زمان در خطر فاسد شدن قرار داشتند.

وی خاطر نشان کرد: یک محموله ذرت آلوده به میزان ۲ هزار تن دیروز از بندر امیرآباد به مقصد شرکت‌های الکل سازی جهت تخلیه و بارگیری و حمل شناسایی شد.
رئیس کل دادگستری مازندران ادامه داد: براساس گزارش‌های دریافتی این محموله تا ساعات دیگر در انبار تخلیه و محموله تعیین و تکلیف خواهد شد.
حجت الاسلام اکبری گفت: ۳۸ هزار تن روغن نیز در سیلوهای استان نگهداری می‌شود و برای اینکه این کالاها در معرض فساد قرار نگیرد، تا روزهای آینده تعیین تکلیف خواهند شد.
وی افزود: طبق اعلام مسؤولان مربوطه، حمل این محموله به مقصد مشخص که زمینه مناسب‌تری برای نگهداری یا عرضه در بازار دارد، مستلزم وسایل نقلیه لازم است و در این رابطه مقرر شد تا ظرف ۴۰ روز آینده وضعیت روغن‌ها تعیین تکلیف شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.