مربی خارجی شناختی از بازیکنان ایرانی ندارند. به همین دلیل ما باید به کمک سرمربی جدید برویم و اجازه ندهیم بازیکنی به استقلال بیاید که درحد این باشگاه بزرگ نیست. انشاء الله با تعامل از پس مشکلات برآییم.

پرویزمظلومی در گفت و گو با قدس:هم مربی ایرانی می‌خواهیم هم خارجی!

به گزارش قدس آنلاین، گفت و گو با پرویزمظلومی نشان می‌دهد که اعضای کمیته فنی باشگاه استقلال درباره انتخاب سرمربی این تیم به جمع بندی نهایی نرسیده‌اند و پیرامون این ماجرا به شدت با یکدیگر اختلاف نظر دارند. سوال این است که در چنین شرایطی آیا باشگاه استقلال می‌تواند بهترین تصمیم ممکن را بگیرد؟!

حول همین سوال سراغ مظلومی رفتیم و درباره اوج اختلاف‌ها از عضو تازه منصوب شده کمیته فنی استقلال سوال پرسیدیم« اختلاف نظر وجود دارد و من این موضوع را کتمان نمی‌کنم. حقیقت این است که هم روی سرمربی ایرانی نظر مثبت وجود دارد وهم روی جذب سرمربی خارجی. خودمان بنا داریم اگر سرمربی اسپانیایی به ایران آمد با او درکمیته فنی یک جلسه فنی برگزار کنیم تا تعامل میان ما و سرمربی خارجی افزایش یابد. اعتقاد دارم که بودن کمیته فنی به سود باشگاه استقلال است و اگر سرمربی بعدی خارجی باشد، نقش کمیته فنی بسیار پررنگ‌تر خواهد شد و می‌تواند مشاوره‌های مناسبی به سرمربی خارجی جدید بدهد.»

مظلومی درپاسخ به این سوال که آیا حضور پرتعداد اعضای کمیته فنی و نظرات متعدد و متفاوت آن‌ها مشکل ساز نخواهد شد که درپاسخ گفت:« اگر تعامل باشد مشکلی ایجاد نمی‌شود. نگرانی اعضای کمیته فنی درحال حاضر این است که هرچه زودتر به جمع بندی برسیم و سرمربی جدید را انتخاب کنیم.»

 آیا دربحث جذب بازیکن نیز اعضای کمیته فنی استقلال اعمال نظر خواهند کرد؟ مظلومی پاسخ این سوال را هم داد:« یکی از کارکردهای کمیته فنی همین جذب بازیکن است. اگر سرمربی خارجی بیاید قطعا ما باید به او کمک کنیم. ما ایرانی هستیم و بازیکنان لیگ کشورمان را بهتر می‌شناسیم. مربی خارجی شناختی از بازیکنان ایرانی ندارند. به همین دلیل ما باید به کمک سرمربی جدید برویم و اجازه ندهیم بازیکنی به استقلال بیاید که درحد این باشگاه بزرگ نیست. انشاء الله با تعامل از پس مشکلات برآییم.»

جالب است مظلومی درحالی از تعامل میان اعضای کمیته فنی با سرمربی حرف می‌زند که خودش درزمان مربیگری هرگز موافق حضور کمیته فنی در باشگاه استقلال نبود.از طرفی او ادعا کرده در زمان حضورش در باشگاه استقلال تنها مبلغی ناچیز به عنوان حق شرکت در جلسه دریافت کرده است! حالا اما پرسش مهمی که در این بین ذهن هواداران و منتقدان را به خود مشغول کرده اینکه چرا وزارت ورزش و جوانان با وجود عملکرد ضعیف اعضای سابق هیئت مدیره و سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال همچنان اصرار به حضور آنها در حلقه های مدیریتی این باشگاه دارد؟آیا این انتصاب ها پاداش بی کفایتی هاست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.