انتخابات

اولین جلسه شورای استانی فضای مجازی، ظهر امروز با حضور استاندار خراسان رضوی و دبیر شورای‌عالی و رئیس مرکز ملی فضای مجازی کشور برگزار شد.

برگزاری اولین جلسه شورای فضای مجازی خراسان رضوی در مشهد

به گزارش قدس خراسان، دبیر شورای‌ عالی و رئیس مرکز ملی فضای مجازی کشور گفت: از ۵۰ سرویس اول و پیشران ارائه دهنده خدمات مجازی در کشور مانند اخبار فوری و باد صبا  ۱۱ سرویس در خراسان رضوی فعالیت می‌کنند.

سید محمدامین آقامیری افزود:در تلاشیم که تعداد این سرویس‌ها در آینده‌ای نه چندان دور افزایش یابد.
دبیر شورای‌ عالی و رئیس مرکز ملی فضای مجازی کشور ضمن اشاره به اقدامات ملی صورت گرفته در حوزه محتوا و خدمات و لزوم پیگیری جدی‌تر استان‌ها در بحث محتواهای تخصصی‌تر گفت: برگ برنده ما جایی است که فضای مجازی و حقیقی به هم پیوند می‌خورند.
معاون فرهنگی، اجتماعی و امور محتوایی مرکز شورای عالی فضای مجازی کشور نیز گفت: در طی سال‌های گذشته اولویت‌هایی در مرکز شورای عالی فضای مجازی کشور تدوین و تنظیم شده است.

قاسم خالدی افزود: یکی از مهمترین مسائل و الویت‌های ما، مقابله با اخبار جعلی است که به عنوان یک چالش بزرگ در کشور است. دشمن با استفاده از نشر اخبار جعلی، توانسته بحران‌هایی را برای کشور بسازد.
وی گفت: سواد مجازی یک امر بسیار مهم و یکی دیگر از اولویت‌های ما می‌باشد.

معاون فرهنگی، اجتماعی و امور محتوایی مرکز شورای عالی فضای مجازی کشور در پایان افزود: یکی دیگر از الویت‌های ما در شورای عالی فضای مجازی کشور، بحث آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی است که به صورت جدی پیگیری می‌شود. 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.