فرمانده انتظامی استان قزوین از کشف ۷۰۰ هزار قلم داروی غیر مجاز و قاچاق خبر داد و گفت: این مقدار دارو از مخفیگاه یک متهم کشف شد. 

۷۰۰هزار قلم داروی غیرمجاز در قزوین توقیف شد

به گزارش قدس آنلاین، سردار " علی ابراهیمی اظهار کرد: در پی دریافت خبری مبنی بر توزیع و خرید و فروش داروهای ممنوعه و غیرمجاز در شهرستان البرز ، بلافاصله پیگیری موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.
وی با اشاره به اینکه ماموران با تکمیل رصدهای اطلاعاتی موفق شدند مخفیگاه متهم را شناسایی و تردد وی را تحت کنترل در بیاورند، افزود: دربررسی های اولیه پلیس مشخص شد که محل اعلام شده یک ساختمان مسکونی می باشد.
فرمانده انتظامی استان قزوین اضافه کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از واحد مسکونی متهم، ۷۰۰ هزار عدد انواع قرص و داروهای قاچاق و غیرمجاز کشف کردند.
سردار ابراهیمی با بیان اینکه برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش ریالی داروهای مکشوفه بیش از ۸ میلیارد ریال برآورد شده است، خاطرنشان کرد: در این رابطه یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.
این مقام انتظامی با تاکید بر مبارزه جدی با توزیع کنندگان داروهای قاچاق و غیرمجاز، خاطر نشان کرد: در این زمینه پلیس با تمام توان با متخلفان و توزیع کنندگان غیرمجاز مقابله می کند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.