نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: تعارض منافع در وزارت بهداشت و سازمان غذا و دارو یک عامل موثر در تشدید مشکل در بازار دارو به شمار می‌رود.

مشکل اصلی بازار دارو تعارض منافع است/ مد شده هر جا مشکلی است یک قرارگاه تشکیل می‌دهند

جبار کوچکی‌نژاد در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی گزارش کمیسیون بهداشت در مورد بررسی عملکرد دستگاه‌های اجرایی در دو حوزه واردات و ترخیص تجهیزات پزشکی و مدیریت بازار دارویی کشور بیان کرد: این سومین گزارش کمیسیون بهداشت در این حوزه است و معلوم است که چاره کار ارائه گزارش نیست باید به فکر روش دیگری باشیم تا مردم آسیب نبینند.

سومین گزارش کمیسیون بهداشت مجلس را اینجا بخوانید

وی ادامه داد: ما در لایحه بودجه منابع زیادی را به وزارت بهداشت و درمان اختصاص دادیم. مجلس شورای اسلامی هرگونه اقدامی که لازم بوده و هر قوانینی که لازم بوده در اختیار وزارت بهداشت قرار داده تا در مسیر مدیریت بازار دارو گام بردارد.

وی در ادامه اظهار کرد: اما تعارض منافع در حوزه بهداشت و درمان و سازمان غذا و دارو یک عامل موثر در تشدید مشکل است. وزیر بهداشت اعلام می‌کند که قرارگاهی برای مدیریت بازار دارو تشکیل شده است. این روزها مد شده هر جا مشکلی است یک قرارگاه تشکیل می‌دهند قرارگاه باید به دنبال حل مشکل باشد این قرارگاه چه کاری انجام داده است؟

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.