لوک شاو از انتقال هری کین و دکلان رایس به منچستر یونایتد استقبال می‌کند.

لوک شاو: اگر دست من بود بلافاصله کین و رایس را به خدمت می‌گرفتم

در چارچوب مرحله مقدماتی یورو 2024، تیم ملی انگلیس در اولدترافورد، ورزشگاه خانگی منچستریونایتد به مصاف مقدونیه شمالی می‌رود. از هری کین، کاپیتان تیم ملی انگلیس و دکلان رایس هافبک وستهم به عنوان اهداف نقل و انتقالاتی منچستریونایتد نام برده می‌شود. حال لوک شاو، مدافع چپ تیم ملی و شیاطین سرخ از علاقه خود به هم‌بازی شدن با آنها در رده باشگاهی صحبت کرده است.

لوک شاو ۲۷ ساله در کنفرانس خبری پیش از بازی با مقدونیه در گفتگو با رادیو بی‌بی‌سی در مورد علاقه خود به آنها گفت:

دروغ نمی‌گویم. دوست دارم چند نفر از آنها به باشگاه بپیوندند. من با آنها صحبت می‌کنم و از خوبی‌های منچستر به آنها می‌گویم چرا که خصوصیات و کیفیت آنها را می‌شناسم. می‌دانم که آنها بازیکنانی کلاس جهانی هستند و کمک بزرگی به ما خواهند کرد. من فقط می‌توانم همینقدر بگویم اما این موضوع به باشگاه و تصمیم آنها بستگی دارد. معمولا درباره این موضوعات صحبت نمی‌کنیم اما با توجه به اتفاقاتی که در طول فصل می‌افتد گاهی اوقات با هم شوخی می‌کنیم.

زمانی که تیم ملی انگلیس در کمپ کارینگتون، برای مسابقه مقابل مقدونیه حاضر می‌شد، شاو تصاویری در شبکه‌های اجتماعی با عنوان «تور کارینگتون» منتشر کرد که این را بازیکن در کنار کین 29 ساله و رایس 24 ساله نشان می‌داد.

carrington tour تور کارینگتون

شاو در مورد این تصاویر گفت:

من شوخی کردم اما بهتر است بگویم که مقداری از هر دو( شوخی و جدی). اگر به عهده من بود در چشم به هم زدنی آنها را به خدمت می‌گرفتم. خوشبختانه هر دو از این تور لذت بردند و می‌توانند به آن عادت کنند( به شوخی).

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.