با انعقاد توافق نامه بین استانداری و راه و شهرسازی کرمانشاه با بنیاد مستضعفان، مشکل پروژه ۵۴۰۰ واحدی مسکن کرمانشاه پس از حدود سه سال توقف مرتفع خواهد شد.

تعطیلی سه ساله پروژه ۵۴۰۰ واحدی مسکن کرمانشاه

به گزارش قدس آنلاین، محمد طیب صحرایی استاندار کرمانشاه در نشستی که  امروز (۳۰ خرداد)به منظور حل مشکلات این پروژه با حضور مجید شاهسواری مدیرعامل هلدینگ عمران و مسکن بنیاد مستضعفان برگزار شد، از تعطیلی سه ساله پروژه مسکن ۵۴۰۰ واحدی کرمانشاه از سال ۱۳۹۹ تاکنون ابراز تاسف کرد و گفت: این ظرفیت در حالی مغفول مانده که باید اکنون در آستانه افتتاح این واحدهای مسکونی بودیم.

وی هر روز تاخیر در اجرای این طرح را به زیان مردمی دانست که چشم انتظار تحویل گرفتن این واحدها هستند و یادآور شد: اگر در سال‌های گذشته فکری به حال تعیین تکلیف این واحدها می‌شد، اکنون تا این اندازه با افزایش هزینه ساخت آنها مواجه نبودیم.

استاندار کرمانشاه با قدردانی از همراهی بنیاد مستضعفان برای کمک به تعیین تکلیف این طرح، ابراز امیدواری در کوتاهترین زمان و با قیمت قابل قبول شاهد اتمام ساخت این واحدها باشیم تا در اختیار مردم قرار گیرد.

وی یادآور شد: روند پیشرفت پروژه ۵۴۰۰ واحدی را به طور مستمر رصد خواهم کرد.

وی ابراز امیدواری کرد همکاری بنیاد مستضعفان در تعیین تکلیف این پروژه آغازی بر فعالیت‌های مشترک بیشتر باشد و ادامه داد: تقاضا داریم بنیاد مستضعفان در استان کرمانشاه فعال‌تر عمل کند.

صحرایی در ادامه بر لزوم پیشرفت هرچه سریع‌تر پروژه‌های نهضت ملی مسکن تاکید کرد و گفت: باید با استفاده از همه امکانات ملی و استانی این طرح را با سرعت مناسب پیش ببریم.

در این نشست مقرر شد بنیاد مستضعفان قیمت پیشنهادی خود برای اجرای این پروژه را اعلام کند تا اجرای این واحدها هرچه زودتر آغاز شود.

پروژه ۵۴۰۰ واحد مسکن کرمانشاه طی سه سال اخیر به دلیل مشکلات متعدد از جمله تامین مالی متوقف مانده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ۰۶:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۱
    0 0
    سال ۹۹سه مرحله پول گرفتن تازه میخوان مشگلی حل کنن آقای رئیس کی جوابگویه. ساخته هم بشه پارتی بازیه هرکه به فکر اقوام خودشه
  • کرمانشاهی ۱۰:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۱
    0 0
    سه سال است واریز وجه برای مسکن ملی انجام دادیم هنوز هیچ خبری نشده فقط شعار و وعده و وعید آنقدر حرف بی عمل میزنند تا عمر دولتشان تمام شود خسته نباشید آسوده بخوابید