رئیس سازمان حفاظت اطلاعات سپاه گفت: ما نه تنها در جنگ مستقیم بلکه در جنگ نیابتی نیز آمریکا را به زانو درآورده‌ایم و زمینه عزت و عظمت واقعی را برای مسلمانان رقم زدیم.

سردار خادمی: آمریکا را در جنگ مستقیم و نیابتی به زانو درآورده‌ایم‌

به گزارش قدس‌آنلاین، سردار مجید خادمی ظهر امروز در اجلاسیه شهدای کارمند استان اردبیل در حسینیه ثارالله سپاه اردبیل اظهار کرد: استان اردبیل به وجود ۳ هزار و ۴۰۰ شهید عزتمند خود می‌بالد و از بین این شهدا ۱۵۰ شهید منتسب به کارکنان و کارمندان هستند.

وی تصریح کرد: استان اردبیل که به دارالارشاد و شهر عاشقان حسینی معروف است در دوران دفاع مقدس و پیروزی انقلاب اسلامی مجاهدان بی‌نظیری را تقدیم این انقلاب کرد تا زمینه برای اعتلای این کشور فراهم آید.

رئیس سازمان حفاظت اطلاعات سپاه گفت: شهدا انقلاب را برای همیشه از خطر و آسیب بیمه کردند و دفاع غیرمحافظه کارانه ای را در عرصه ملی و بین المللی شاهد هستیم.

خادمی افزود: برخلاف نیروهای مسلح، کارکنان، دانشجویان، معلمان، دانش آموزان، بازاریان و... با ورود به میدان خطر سعی کردند تا به وظیفه خطیر خود در صیانت از این کشور و دفاع از مرزها عمل کنند که انتظار می رود یاد و خاطره این شهدا و مجاهدت هایشان گرامی داشته شوند.

وی پنج گام انقلاب را در مسیر جهانی شدن اسلام یادآور شد و خاطرنشان کرد: پیروزی انقلاب و استقرار نظام اسلامی تحقق یافته اما در اسلامی شدن دستگاه های اجرایی، اسلامی شدن جامعه و جهانی شدن اسلام هنوز با شرایط آرمانی فاصله داریم.

خادمی از شهدا به عنوان تجسم باورهای اعتقادی و برهم زننده الگوهای نظام غرب یاد کرد و ادامه داد: شهدای ما براساس اعتقادات خود در سنگر دفاع از این مرز و بوم سنگ تمام گذاشتند و در کنار آن تمام محاسبات نظام غرب را بر هم زدند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: شهدای دوران دفاع مقدس زمینه بروز و ظهور ظرفیت ها، ابتکارات و نوآوری های این کشور را فراهم کردند که در برخی عملیات ها به شکل معجزه آسایی پیروزی رزمندگان اسلام را شاهد بودیم.

خادمی بیان کرد: این خلاقیت ها و ابتکارات زمینه بروز حرکت های تحولی را به وجود آورده و خودکفایی کشور را در عرصه های علمی، نظامی و سایر حوزه ها فراهم کرده است.

وی در ادامه سخنان خود اظهار کرد: اگر امروز قدرت موشکی سپاه دشمن را به وحشت انداخته و یک قدرت بازدارندگی بی نظیر به وجود آورده به برکت خون شهدا و امنیتی است که در سایه مجاهدت آنها به دست آمده است.

خادمی تصریح کرد: در سایه این قدرت‌نمایی دشمن جرأت نگاه چپ به ایران را ندارد و در سایه خون شهدا پایه های ارتش جهان در کشورهای مختلف و با درایت سردارانی همچون سلیمانی رقم خورده است.

وی حرکت حزب الله در لبنان و سایر گروه های جهادی را در فلسطین، یمن، افغانستان، عراق و دیگر کشورهای جهان اسلام یادآور شد و گفت: آمریکا با هفت هزار میلیارد دلار هزینه نظامی در برابر این قدرت نرم مقاومت تسلیم شده و بهانه ای جز خروج شبانه از افغانستان و حمله به پایگاه‌هایش در عراق ندارد.

خادمی افزود: این قدرت انقلاب اسلامی است که امت های اسلامی را به نقطه آگاهی و بیداری رسانده و زمینه حرکت ۲۰ میلیونی را در اربعین حسینی به وجود آورده است.

رئیس سازمان حفاظت اطلاعات سپاه خاطرنشان کرد: نظام غرب اسم ما را نیروهای ایده محور و اسم خود را تکنولوژی محور گذاشته و بر این باور است ایده محورها می توانند به تکنولوژی های پیشرفته نیز دست پیدا کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: ما نه تنها در جنگ مستقیم بلکه در جنگ نیابتی نیز آمریکا را به زانو درآورده ایم و زمینه عزت و عظمت واقعی را برای مسلمانان رقم زدیم.

خادمی بیان کرد: با مشاهده این افتخارات دشمنان در یک حرکت سازمان یافته سعی کردند تا ملت ایران را وارد جنگ روانی و شناختی کنند که بسیار پیچیده تر و سخت تر از سایر جنگ ها است.

وی در ادامه اظهار کرد: نظام غرب که در اوج فساد و تباهی قرار دارد با این اندیشه که ملت ایران را می تواند در مسیر ایده ها و افکار منحرف کند، پا به میدان گذاشت تا زمینه رویارویی با جوانان این مرز و بوم را در فضای مجازی رقم بزند.

خادمی تصریح کرد: حوادث اخیر نشان داد که دشمنان روی این موضوعات و مسائل سرمایه گذاری کرده بودند تا امنیت این کشور را مخدوش کنند و در این باب به تحریف حقیقت و جنگ روانی گسترده روی آوردند.

وی گفت: در حوادث پاییز سال گذشته صبوری نیروهای مسلح و تدین و بصیرت ملت ایران مانع از تحقق اهداف آنها شد و به سرعت غائله شکل گرفته جمع شد. نه تنها حرکت تند و غیر متعارفی را در این حوادث شاهد نبودیم بلکه سعی شد با آگاه سازی جوانان زمینه ثبات امنیت و آرامش بیشتر در جامعه فراهم آید.

خادمی اضافه کرد: مشکل اصلی ما در بروز این حوادث غفلت ۱۰ ساله از نظام تربیتی و بیان حقیقت ها برای نسل های بعدی بوده که ما در فضاهای آموزشی، تربیتی و فرهنگی نتوانسته بودیم به وظیفه خطیر خود به درستی عمل کنیم.

وی شرایط کرونایی را تشدید کننده این اوضاع اعلام کرد و ادامه داد: بسیاری از خانواده ها با خرید و در اختیار گذاشتن گوشی های هوشمند به فرزندانشان از هجمه دشمنان غفلت کرده بودند و این خود زمینه تشدید نارامی ها را در سطح جامعه رقم زد.

رئیس سازمان حفاظت اطلاعات سپاه گفت: هر چند دشمن با تدبیری درست سعی کرده بود تا با وارونه نشان دادن حقایق نسل آینده را از مسیر خود منحرف کند اما با رهنمودهای مقام معظم رهبری و درایت مردم این فتنه نیز خنثی شده و از بین رفت.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.