۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۵
کد خبر: 886218

علاقه مندان به سریالهای مهیج و سرگرم کننده از طرفداران سریال Squid Game «بازی مرکب» بودند. سریالی که دو سال پیش از نتفلیکس پخش شد و بخاطر موضوع جذاب و دلهره آوری که داشت، تماشاگران زیادی در سراسر جهان پیدا کرد و به فروش بالایی دست یافت.

در انتظار فصل دوم بازی مرگ

به گزارش قدس آنلاین، حالا نتفلیکس که بزرگترین سامانه پخش آنلاین فیلم و سریال در جهان به شمار می رود، با انتشار تریلر رسمی فصل دوم سریال پرمخاطب «بازی مرکب»، جزئیات تازه ای از این مجموعه پرطرفدار را منتشر کرده است. این سریال که محصول کره جنوبی بود با سرمایه گذاری شرکت آمریکایی نتفلیکس ساخته شد. فصل اول آن سال 2021 به نمایش درآمد، نمایشی که با جذب میلیون ها مخاطب در سراسر جهان، 6 جایزه اِمی را کسب کرد.

در انتظار فصل دوم سریال بازی مرگ

شرکت نتفلیکس اخیرا با انتشار تیزرهایی از طی مراحل پایانی ساخت و آماده سازی فصل دوم سریال خبر داده است. آنچه این شرکت اعلام کرده، فصل دوم سریال بازی مرکب با حضور تمامی بازیگران اصلی فصل نخست از جمله لی جونگ جائه شخصیت اصلی سریال، لی بیونگ هون در نقش مرد نقابدار و وی ها جون در نقش مامور پلیس ساخته شده است.

همچنین ایم شی‌وان، کانگ ها-نول، پارک سونگ هون و یانگ دونگ گون از جمله بازیگران جدیدی هستند که در فصل دوم سریال بازی مرکب قرار است حضور داشته باشند.

سریال «بازی مرکب» داستان بازی مرگ و زندگی را دنبال می‌کند که شخص برنده این مسابقه مرگبار صاحب ۳۸.۵ میلیون دلار جایزه خواهد شد. بهر حال اطلاعاتی از داستان و اتفاقات فصل دوم در دسترس نیست و تریلر منتشر شده هم با تصاویر فصل اول و معرفی بازیگران فصل دوم پر شده است.

طبق اعلام نتفلیکس این سریال یکی از  پر بیننده‌ترین سریالهای تاریخ نتفلیکس بوده است.فصل اول این سریال در ۹ قسمت تولید شده و انتظار می‌رود فصل دوم آن اوایل سال ۲۰۲۴ از نتفلیکس پخش شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.