فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف هفت میلیون عدد انواع داروهای کمیاب و خاص‌ از انبار یک مجتمع مسکونی توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) در پلیس اطلاعات و امنیت این فرماندهی خبر داد.

هفت میلیون عدد داروی کمیاب در اصفهان کشف شد

به گزارش قدس انلاین، سردار ‌حمید علینقیان پور روز سه‌شنبه افزود: سربازان گمنام امام زمان(عج) در پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی اصفهان در ادامه فعالیت نظارتی و کنترلی خود از احتکار تعداد زیادی داروی کمیاب و خاص توسط فردی در انبار مجتمع مسکونی‌اش مطلع شدند و بررسی این موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی با اشاره به اینکه متهم داروهای مورد نیاز مردم را با هدف گرانفروشی از شبکه توزیع، خارج و در انبار مجتمع مسکونی خود احتکار می‌کرد، افزود: با انجام تحقیقات اولیه محل‌ دپوی این داروها شناسایی و ماموران با هماهنگی مرجع قضائی به همراه کارشناسان معاونت غذا و دارو در محل حضور یافته و هفت میلیون عدد انواع قرص، شربت و داروی کمیاب مورد نیاز مردم در زمینه انواع بیماری‌ها را کشف کردند.

فرمانده انتظامی اصفهان با بیان اینکه کارشناسان، ارزش این داروها را ۴۰ میلیارد ریال برآورد کردند، اظهار داشت: در این راستا فرد مُحتکر این داروها دستگیر و برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

سردار علینقیان پور، برخورد قاطع با افراد سودجویی که برای مطامع شخصی خود اقدام به احتکار کالاهای اساسی و مورد نیاز جامعه می‌کنند را در دستور کار ویژه پلیس استان عنوان کرد و هشدار داد: ماموران پلیس با اشرافیت بالای خود فعالیت‌های مُجرمانه را رصد کرده و اجازه نخواهند داد عده‌ای فرصت طلب، سلامت و امنیت جامعه را به خطر بیندازند.

این مقام انتظامی از شهروندان خواست تا هرگونه اطلاعات خود در باره اقدامات مُجرمانه را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.