فرمانده انتظامی شرق استان از کشف انبار بزرگ لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق به ارزش ۱۵۰ میلیارد ریال در پاکدشت خبر داد و گفت: در رابطه با این پرونده یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضائی شد.

کشف لوازم آرایشی قاچاق به ارزش ۱۵ میلیارد تومان در پاکدشت

به گزارش قدس آنلاین، سردار دلاور القاصی‌مهر فرمانده انتظامی شرق استان تهران اظهار کرد: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مأموران پلیس امنیت اقتصادی شرق استان تهران با همکاری پلیس امنیت اقتصادی پاکدشت پس از اطلاع از وجود انبار دپوی لوازم آرایشی قاچاق در این شهرستان، با هماهنگی قضائی از محل مورد نظر بازدید کردند.

وی ادامه داد: ماموران در بازرسی از این محل، تعداد ۲۵۹ هزار و ۲۴ قلم انواع لوازم آرایشی و بهداشتی از قبیل مسواک، عطر، دستکش و تیغ که فاقد مدارک معتبر بوده کشف کردند.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران با بیان اینکه کارشناسان ارزش این اقلام را ۱۵۰ میلیارد ریال برآورد کردند، افزود: در رابطه با این پرونده یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضائی شد.

القاصی‌مهر با اشاره به اینکه برخورد با سودجویان و مقابله با قاچاقچیان به صورت مستمر در دستور کار پلیس این شهرستان قرار دارد، از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را سریعا با شماره تلفن و سامانه پیامکی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

پایان پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.