در هیاهوی فسخ قرارداد علیرضا بیرانوند با باشگاه پرسپولیس و شوآف مدیران استقلال برای جذب گلر ناراضی سرخپوشان باشگاه سپاهان و تراکتورسازی بدون کوچکترین حاشیه‌ای خریدهای مورد نیاز کادر فنی خود را انجام دادند تا تمرینات آنها با تمامی نفرات آغاز شود.

سپاهان جدی‌ترین مدعی لیگ بیست و سوم/ مورایس چراغ خاموش به دنبال جام

به گزارش قدس آنلاین، در هیاهوی فسخ قرارداد علیرضا بیرانوند با باشگاه پرسپولیس و شوآف مدیران استقلال برای جذب گلر ناراضی سرخپوشان باشگاه سپاهان و تراکتورسازی بدون کوچکترین حاشیه‌ای خریدهای مورد نیاز کادر فنی خود را انجام دادند تا تمرینات آنها با تمامی نفرات آغاز شود.

البته در این میان سپاهان دست برتر را دارد چرا که تمام نفرات مورد نیاز مورایش فصل گذشته به گونه‌ای جذب شدند که در دومین سال حضور او در راس هرم فنی این تیم نگرانی و دغدغه ای بابت ماندن یا نمادن آنها وجود ندارد به همین دلیل حالا مورایس همانند خمس با آرامش و آسودگی  محض به دنبال پیاده سازی فاکتورهای تاکتیکی در جریان تمرینات خود هستند تا نسبت به تیم های مدعی پایتخت دست برتر را داشته باشند.

بسیاری از کارشناسان معتقدند تیم هایی در رقابت های فوتبال به موفقیت خواهند رسید که بهترین دوره آماده سازی و بدنسازی پیش از مسابقات را گذرانده باشند تا با آمادگی کامل وارد مسابقات رسمی شوند، اتفاقی که در خصوص سپاهان صدق می کند و آنها نخستین باشگاه ایرانی بودند که با نفرات کامل تمرینات خود را آغاز کردند، در حالی که قهرمان دوره قبل مسابقات لیگ برتر هنوز تمرینات خود را آغاز نکردند و این اتفاق می تواند بهترین پیامد را برای سپاهان و استقلال در بر داشته باشد.

البته استقلال و تراکتورسازی نیز به عنوان تیم های مدعی تمرینات خود را آغاز کردند اما نکته مهم اینجاست که سپاهان با نفرات کامل تری استارت زده در حالی که این اتفاق در استقلال و تراکتورسازی وجود ندارد! شاید تراکتورسازی شرایط مطلوبی داشته باشد و خمس بتوانند هماهنگی میان شاگردانش را با تمرینات فشرده به سطح آمادگی سپاهان برساند اما جواد نکونام قطعا تا زمانی که فرایند نقل و انتقالاتش کامل شود  نمی تواند به مرز آمادگی سپاهان و تراکتورسازی نزدیک شود.

اما شاید بزرگترین برتری سپاهان نسبت به سه تیم مدعی حاضر در جدول رده بندی ثبات مالی و مدیریتی منحصر به فرد این باشگاه نسبت به دو باشگاه بزرگ پایتخت باشد، که این مساله می تواند نقش به سزایی در موفقیت طلایی پوشان اصفهانی داشته باشد، دقیقا همان فاکتوری که استقلال و پرسپولیس به هیچ عنوان ندارند و حواشی مرتبط با مسائل مالی و شلختگی در سیستم مالی آنها زمینه ساز بسیاری از مشکلات امروز این دو باشگاه شده است!

بر این اساس می توان با در نظر گرفتن این مجموعه عوامل سپاهان را به عنوان جدی ترین مدعی عنوان قهرمانی در رقابت های لیگ برتر قلمداد کرد که در این میان تراکتورسازی نیز تا به اینجای کار نشان داده می خواهد در جمع بزرگان قرار بگیرد! نقطع مقابل این اتفاق دو باشگاه استقلال و پرسپولیس قرار دادند که تا به اینجا نه تنها عملکرد موفقی در نقل و انتقالات نداشته بلکه با یک دنیا حاشیه در آستانه مسابقات لیگ برتر وارد لیگ خواهند شد که این موضوع هواداران بی شمار این دو تیم را به شدت نگران کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.