انتخاب چهاردهم

عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: وضعیت پایداری برق و جبران کسری در این حوزه نیازمند یک فرصت ۵ ساله است و در این مدت دولت با ظرفیت موجود از طریق در نظر گرفتن مشوق‌ها و خاموشی با برنامه قبلی کار را مدیریت می‌کند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس: پایداری وضعیت برق کشور نیازمند یک فرصت ۵ ساله است

به گزارش قدس آنلاین فریدون عباسی عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: پایداری وضعیت برق کشور و جبران کسری‌ها در این حوزه نیازمند یک فرصت ۵ ساله است.

وی افزود: در این مدت دولت با استفاده از ظرفیت موجود، از طریق در نظر گرفتن مشوق‌ها برای مصرف کمتر و یا اِعمال خاموشی با برنامه قبلی، وضعیت برق کشور را مدیریت می‌کند تا کار ساخت نیروگاه‌ها توسط بخش خصوصی به نتیجه برسد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس اظهار کرد: واقعیت این است که صنایع ما در حال استقرار و راه‌اندازی است و راه‌اندازی آن‌ها نیز نیازمند تأمین برق است و تولید نیروگاه‌های جدید باید به‌طور جدی دنبال شود.

عباسی خاطرنشان کرد: باید پول نیروگاه‌ها برای تولید برق به موقع پرداخت شود تا آن‌ها نیز کارهای تعمیراتی و بهینه‌سازی حوزه کاری‌شان را به موقع انجام دهند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس افزود: قانون مانع‌زدایی از صنعت برق سال گذشته در مجلس تصویب شد و برای اجرا ابلاغ شده است؛ البته همان‌طور که گفتم، کار ساخت نیروگاه‌ها مدتی به طول می‌انجامد و به نتیجه رسیدن آن نیازمند فرصت است.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.