سرپرست معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی مشهد از اجرای طرح توزیع متوازن شیرخشک‌های معمولی در مناطق زیر پوشش دانشگاه خبر داد.

اجرای طرح توزیع متوازن شیرخشک‌ در مناطق زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد

به گزارش قدس خراسان به نقل از وبدا، حسن وکیلی با بیان اینکه توزیع نامتوازن شیر خشک توسط شرکت‌های پخش در سطح شهر موجب بروز کمبود در برخی از مناطق شده است، اظهار کرد: بر اساس بررسی‌های انجام شده تولید شیر خشک در سه ماهه پایانی سال گذشته و سه ماهه نخست امسال تغییر معناداری نداشته و این احساس کمبود بیشتر به دلیل توزیع نامتوازن است.

سرپرست معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیان کرد: بررسی دقیق و آسیب‌شناسی علت کمبود شیرخشک‌های رگولار (معمولی) و به ویژه نوع شماره ۳ این گروه از شیرخشک‌ها در سطح داروخانه‌ها و توزیع نامتوازن آنها و مداخلات اصلاحی، نیازمند در نظر گرفتن  آمار جمعیتی کودکان زیر ۲ سال در محدوده جغرافیایی مشهد و شبکه‌های تحت پوشش دانشگاه بوده که با دریافت این آمار از معاونت بهداشت دانشگاه، برنامه‌ریزی لازم در حال انجام است.

وی تاکید کرد: طرح توزیع متوازن شیرخشک‌های معمولی در هفته جاری به شرکت‌های توزیع‌کننده ابلاغ و نظارت بعدی در خصوص اجرای دقیق آن از سوی کارشناسان معاونت انجام می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.