مدیر اداره منابع آب سرخس گفت: متخلفانی که در حال برداشت غیرمجازشن و ماسه از بستر رودخانه منطقه چکودر بودند توسط گروه گشت و بازرسی اداره منابع آب سرخس شناسایی و ادوات آنها توقیف شد.

سارقان شن و ماسه از رودخانه چکودر سرخس به دام افتادند

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای خراسان رضوی، مرتضی کریمی فرد اظهار کرد: با هوشیاری و تلاش شبانه روزی گروه گشت و بازرسی این اداره، در حین گشت زنی در منطقه چکودر یک دستگاه لودر و کمپرسی را در حال برداشت غیرمجاز از بستر رودخانه شناسایی و با حضور به موقع مانع از ادامه برداشت مصالح شدند.

مدیر اداره منابع آب سرخس افزود: با همکاری نیروهای پاسگاه انتظامی مزداوند عملیات برداشت غیر مجاز مصالح رودخانه متوقف و دستگاه و ادوات متخلفان توقیف شد.

وی بیان کرد: هر گونه برداشت غیرمجاز مصالح از حریم و بستر رودخانه ها باعث تغییر شکل رودخانه و ایجاد سیلاب و به خطر افتادن زندگی مردم و طبیعت خواهد شد و بر این اساس برداشت مصالح از رودخانه جرم تلقی شده و ماشین آلاتی که در این زمینه استفاده شود نیز توقیف می شود.

کریمی فرد به متخلفان هشدار داد ماموران اداره منابع آب به صورت منظم در حال بازدید و بازرسی از مناطق مختلف شهرستان هستند و بدون هیچگونه مماشاتی طبق قانون با متخلفان برخورد می کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.