کاهش سهمیه بازیکنان در لیگ برتر باعث شده تا تیمهای پایه نیز در لیگ تهران دچار مشکلاتی شوند.

بحران بزرگسالان پرسپولیس به تیم امید رسید

لیگ برتر ایران در حالی برگزار خواهد شد که یک سهمیه بزرگسالان حذف و همچنین سهمیه بازیکنان زیر 25 ساله نیز کنار گذاشته شده تا عملا بازیکنان امید و جوانان، نقشی پررنگ‌تر در تیمها داشته باشند. البته هر باشگاه تنها امکان ثبت 6 بازیکن از امید و 6 بازیکن از جوانان خواهد داشت.

با این حال کاهش سهمیه بازیکنان بزرگسال سبب شده تا تیمها خواستار حضور دائمی بازیکنان از تیمهای رده پایه در تمرینات تیم بزرگسالان شوند و در پرسپولیس نیز این روزها تعدادی از بازیکنان ناشناخته زیر نظر یحیی گل‌محمدی حضور دارند تا در نهایت سرمربی پرسپولیس شش نفر از آنها را انتخاب کند.

این موضوع باعث شده تا تیم آکادمی پرسپولیس با کمبود بازیکن مواجه شود چرا که احتمال دارد در فصل جاری تعداد بیشتری از بازیکنان تیمهای پایه در بازیهای داخل خانه و خارج خانه همراه تیمهای اصلی باشند و بازیهای تیم امید و جوانان را از دست بدهند.محسن خلیلی مدیر آکادمی سرخپوشان نسبت به این موضوع انتقاداتی را دارد و معتقد است که حداقل در شرایط فعلی، هیئت فوتبال تهران باید سهمیه بازیکنان تیمهای رده پایه را افزایش دهد.

در رده پایه، هر تیم امکان ثبت قرارداد 23 بازیکن را دارد که از این بین شش نفر هم در تیم بزرگسالان حضور دارند تا تیمهای پایه فقط 17 بازیکن را در اختیار داشته باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.