به گزارش قدس آنلاین، سوسن پرور با تاکید بر این موضوع که ورودش به سینما اتفاقی نبوده است، اظهار داشت: قبل از آن سالها تئاتر کار می کردم تا این که یکی از این نمایش ها را آقای عطاران دید و پس از آن من را برای سریال خودشان انتخاب کردند و این شروع دیده شدن من بود.
بازیگر مجموعه تلویزیونی بزنگاه در پاسخ به این سوال که با توجه به تکثر کارهای کمدی در کارنامهاش آیا برای ایفای نقش کمدی پتانسیل ذاتی کافی است یا ملزوماتی درونی هم لازم دارد، بیان کرد: من کمدین هستم. قسمت زیادی از کمدی ذات و شناخت و درک موقعیت است. بعضی وقتها ذات شما بانمک است و می توانید ادای آدم ها را بخوبی دربیاوردید اما این موضوع برای این که کمدینی جاودانه باشید و همیشه بتوانید کمدی خلق کنید راهگشا نیست.
وی افزود: وقتی موقعیتها را خوب بشناسی و بتوانی در تناقض موقعیت یک فضایی را خلق کنی بستری از کمدی برای شما محقق میشود و تلفیق استعداد ذاتی با چیزی اکتسابی که یاد میگیری مانند شناخت موقعیت میتواند از شما یک کمدین خوب بسازد.
بازیگر مجموعه تلویزیونی دزد و پلیس با تاکید بر این که نقش کمدی یا جدی برایش تفاوتی ندارد، خاطرنشان کرد: این روزها چیزی را دوست ندارم آن هم به دلیل ناکامی هایی که در شغلم تجربه کرده ام و به این دلیل که زحمتی که کشیدم به اندازه خروجی ای که دیدم نبود و اندازه استعدادم از من استفاده نشد و به این دلایل خسته ام. ولی همه نقش ها را دوست دارم اگرچه عقیده دارم که کمدی سخت تر است.
پرور در توضیح چرایی سخت تر بودن کار کمدی، گفت: چون من میتوانم قصه زندگیام را بگویم و شما، های های گریه کنید اما خنداندن کار هرکسی نیست؛ همیشه شادکردن سخت تر از به گریه انداختن است.
بازیگر مجموعه نمایشی خوب بد زشت در پاسخ به این سوال که کدام اثر را در کارنامه کاریتان بیشتر دوست دارید، گفت: بوتاکس (کاوه مظاهری ۱۳۹۹). چون کاری دلی بود و تیم خیلی خوبی در کنار هم بودیم و بوتاکس ایده آل ترین ترکیب از منظر شرایط انسانی را داشت. بزنگاه هم این گونه بود و دوستش دارم.
وی با اشاره به آخرین کار خود در حوزه تصویر گفت: آخرین کارم در سینما بوتاکس و در تلویزیون خداداد (علی غفاری ۱۴۰۱) بوده است.
نظر شما