جمعی از دانشجویان مشهدی در مشهد اجتماع اعتراضی برگزار کردند؛ این در حالی است که پس از برگزاری نماز جمعه نیز مردم انقلابی مشهد در دفاع از حریم قرآن کریم، راهپیمایی اعتراضی خواهند داشت.

اجتماع دانشجویان مشهدی در محکومیت هتک حرمت قرآن کریم

به گزارش قدس خراسان، صبح امروز  جمعی از دانشجویان مشهدی در مشهد اجتماع اعتراضی برگزار کردند.

شرکت کنندگان در این تجمع با حضور مقابل دفتر کمیساریای عالی سازمان ملل در مشهد خشم و انزجار خود را از بی احترامی به کتاب آسمانی مسلمانان ابراز کردند.

رئیس سازمان تبلیغات خراسان رضوی  هم با اشاره به برگزاری راهپیمایی در مشهد و در دفاع از حریم قرآن و محکومیت هتک حرمت قرآن در سوئد، گفت: این راهپیمایی امروز پس از اقامه نماز جمعه از باب‌الجواد به سمت چهارراه شهدا برگزار می‌شود.

محمد سلطانی در گفت‌وگو با رسانه ها با اشاره به برنامه امروز برگزاری راهپیمایی محکومیت اهانت به قرآن کریم در سراسر کشور، اظهار کرد: در شهرستان‌های خراسان رضوی نیز امروز ۳۰ تیرماه پس از اقامه نماز جمعه، راهپیمایی "دفاع از حریم قرآن کریم" برگزار می‌شود و مردم استان هتک حرمت قرآن در سوئد را محکوم می‌کنند.

وی افزود: در مشهد این راهپیمایی از باب‌الجواد به سمت چهارراه شهدا برگزار می‌شود و نمازگزاران با سردادن شعارهایی این عمل وقیحانه را محکوم و نسبت به کسانی که به کتاب بزرگ آسمانی مسلمانان اهانت کردند، اعلام انزجار می‌کنند.

رئیس سازمان تبلیغات خراسان رضوی عنوان کرد: امروز تنها تجمع مجوزدار خراسان رضوی در محکومیت اهانت به قرآن کریم همین برنامه است و اگر بنا به برگزاری تجمع در روزهای آتی باشد، متعاقباً از سمت سازمان تبلیغات استان اعلام می‌گردد.

 گفتنی است؛ روز عید قربان "سلوان مومیکا"، شهروند عراقی-سوئدی اقدام به آتش زدن قرآن کریم در سوئد کرد، روز گذشته نیز با مجوز دولت این کشور، این فرد در مقابل سفارت عراق در استکهلم قرآن کریم و پرچم عراق را زیر پای خود لگدمال کرد؛ امروز مردم ایران در واکنش به این عمل وقیحانه، در سراسر کشور پس از اقامه نماز جمعه راهپیمایی خواهند کرد و هتک حرمت به قرآن کریم را محکوم می‌کنند. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.