استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: موادمخدر همه مردم دنیا را تهدید می‌کند و در ایران اسلامی نیروهای انتظامی برای امنیت کشور و دفاع از مردم در برابر مواد مخدر از جان مایه می گذارند تا جوانان این مرز و بوم آلوده به مواد مخدر نشوند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد: ماموران انتظامی برای امنیت کشور و مبارزه با موادمخدر از جان خود می گذرند

به گزارش قدس آنلاین سید علی احمدزاده روز یکشنبه در دیدار با خانواده شهدای فراجا شهادت ۲ نفر از نیروهای انتظامی در درگیری با سوداگران مرگ را تبریک و تسلیت گفت.

وی به همراه اعضای شورای تامین به صورت جداگانه با حضور در منزل شهدای اخیر فراجای استان کهگیلویه و بویراحمد که در راه مبارزه با سوداگران مرگ جان خود را از دست دادند با خانواده‌های آنها ابراز همدردی کرد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد ابتدا با حضور در منزل شهید سیروس درخشانی فر، عنوان کرد: این ۲ شهید مدافعان وطن و امنیت مردم هستند و به خانواده‌های آنها به خاطر تربیت چنین عزیزانی تبریک عرض می‌کنم.

احمدزاده تاکید کرد: یک بار دیگر فضای شهر و استان به عطر شهدا معطر شد، این استان به وجود چنین جوانانی افتخار می‌کند.

وی ابراز کرد: شهدای عرصه مبارزه با مواد مخدر شهدای دفاع از بشریت هستندف مواد مخدر خانمان سوز است و نیروهای خدوم انتظامی شبانه‌روز تلاش می‌کنند در کنار وظایفی که دارند اجازه ندهند مواد افیونی و خانمان‌سوز به دست جوانان این مرز و بوم برسد و آنها را درگیر کند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در دیدار با خانواده شهید مهدی امینی‌مهر نیز گفت: به نیروی انتظامی تبریک می‌گوییم که چنین نیروها و جوانان جان برکفی را تربیت کرده است.

احمدزاده اضافه کرد: شهدای مبارزه با مواد مخدر شهدای خاصی هستند و وابسته به یک خانواده و شهر و کشور نیستند بلکه به خاطر راه بزرگ و مسئولیت سنگینی که انتخاب کردند متعلق به همه مردم دنیا هستند.مبارزه با مواد مخدر نیازمند یک همت خاص است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.