معاون سیاسی استانداری خراسان رضوی راهبردهای اساسی انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری را با حضور در شورای اداری شهرستان چناران تشریح کرد.

راهبردهای اساسی انتخابات مجلس از زبان معاون سیاسی استاندار

به گزارش قدس خراسان به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، سیدهادی طباطبایی چهار محور بنیادی انتخابات را سلامت، امنیت، مشارکت و رقابت عنوان و اظهار کرد: با حفظ این اصول امانتدار آرا مردم خواهیم بود.

معاون سیاسی استانداری خراسان رضوی با تشریح اهمیت برگزاری انتخابات در کشور افزود: رهبر معظم انقلاب درباره اهمیت انتخابات فرمودند؛ انتخابات یک روز برگزار می‌شود، ولی تاثیر آن سال‌ها باقی می‌ماند.

وی خاطرنشان کرد: با حضور در جلسات شورای اداری شهرستان‌ها تاکید می‌کنیم که یکی از مهم‌ترین اهداف ما برگزاری انتخاباتی سالم و حداکثری با وجود رقابت نامزدها در فضای امن و آرام است.

طباطبایی تصریح کرد: میزان مشارکت مردم در انتخابات دوره گذشته در سطح استان ۶۳ درصد بوده است و انشاء الله در سالجاری انتخاباتی باشکوه با حضور حداکثری مردم برگزار خواهد شد. در حال حاضر با برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای برگزاری انتخاباتی سالم تلاش می‌کنیم و حداقل ۸۰ هزار نفر نیروی اجرایی برای برگزاری انتخابات در اسفندماه سالجاری بکار خواهیم گرفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.