رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: ۳۶۹ مصدوم به اثر حوادث ترافیکی رخ داده در جاده‌های زیر پوشش دانشگاه‌های علوم پزشکی مشهد و نیشابور توسط اورژانس ۱۱۵ طی روزهای پنجم و ششم مردادماه همزمان با تاسوعا و عاشورای حسینی امدادرسانی شدند.

امدادرسانی به ۳۶۹ مصدوم جاده‌ای در خراسان رضوی

به گزارش قدس خراسان، علی یزدانی اظهار کرد: در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی هفت هزار و ۵۹ تماس با اورژانس ١١۵ مشهد صورت گرفت که منجر به ۲ هزار و ۲۸۰ مأموریت شد.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه از این تعداد هزار و ۹۴ مورد در محل حادثه درمان و یک هزار و ۱۷۳ مصدوم به بیمارستان منتقل شدند، افزود: آمار ماموریت‌های تاسوعا و عاشورای امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل حدود ۱۰ درصد افزایش داشته است.

وی ادامه داد: ۳۰۳ مصدوم از این تعداد مربوط به حوادث ترافیکی بوده است که ۱۸ مصدوم در محل حادثه درمان و ۲۸۵ مصدوم دیگر به بیمارستان های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد منتقل شدند.

یزدانی بیان کرد: در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی امسال ۴۴ دستگاه آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و ۸ دستگاه موتور آمبولانس به همراه یک فروند بالگرد امداد هوایی در امداد رسانی و استقرار این مراسم با آماده باش کلیه پایگاه‌های اورژانس حضور داشتند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.