رئیس پارک علم و فناوری خراسان رضوی ضمن تاکید بر توسعه مناسبات و افزایش تعاملات علمی و فناوری گفت: این همکاری‌ها باعث پیشرفت دیپلماسی فناوری می‌شود.

توسعه مناسبات ایران و پاکستان مورد تاکید است

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری خراسان رضوی، مسعود میرزائی شهرابی روز سه‌شنبه در دیدار با «محمد شهریار » سرکنسول پاکستان در مشهد اظهار کرد: با شرکت‌هایی که بتوانند نیازهای کشور پاکستان را تامین کنند، گفتگو خواهیم داشت و امیدواریم شرکت های دانش بنیان بتوانند در مسیر پیشرفت کشورمان یاری رسان باشد.

رئیس پارک علم و فناوری خراسان رضوی با اشاره به حضور ۶ کنسول و بازدید از روند پیشرفت‌های پارک علم و فناوری خراسان رضوی ادامه داد: این بازدید مقدمه شروع تعاملات با کشورها است.

وی بیان کرد: برای آگاهی مردم از توسعه علم و فناوری باید راه‌های رسوخ آن در بدنه جامعه پیگیری شود.

میرزائی شهرابی بیان کرد: وقتی مردم علم وفناوری را لمس کنند بهتر است با آن ارتباط برقرار ‌کنند و این موضوع باعث آسایش بیشتر در زندگی نیز خواهد شد.

سرکنسول کشور پاکستان در مشهد نیز گفت: حفظ منافع ملی، روابط دیپلماتیک، مراقبت از هموطنان، ترویج تجارت و سرمایه‌گذاری و پشتیبانی از فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی از برنامه‌های کنسولگری پاکستان در ایران است.
محمد شهریار افزود: بر همین راستا برنامه‌ریزی دقیقی را در دستور کار قرار داده ایم تا به نتایج لازم دست پیدا کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.