مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران از برنامه آسفالت معابر خاکی سکونتگاه‌های غیررسمی طی ۲ سال و ثبت نوسازی ۱۹ هزار واحد در سامانه ستاد ملی بازآفرینی خبر داد.

آسفالت معابر سکونتگاه‌های غیررسمی تا ۲ سال آینده

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم، محمد آئینی با اشاره به اینکه معابر خاکی بدترین چهره محرومیت به شمار می‌رود، اظهار کرد: هدف این است طی دو سال آینده تمام معابر خاکی محلات هدف از جمله سکونتگاه‌های غیررسمی آسفالت شوند علاوه بر این در کل کشور ۳۰۰ پروژه ناتمام در حوزه بازآفرینی وجود دارد که به دنبال تامین اعتبار این پروژه‌ها و تکمیل آنها در سال جاری هستیم.

وی با اشاره به راه‌اندازی سامانه ستاد ملی بازآفرینی شهری آماری،‌ افزود: از ابتدای امسال تاکنون نوسازی  ۱۹هزار و ۳۷۷ واحد در این سامانه ثبت شده که انتظار می‌رود تا پایان سال به ۱۵۰ هزار واحد برسد.

مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران با اشاره به تشکیل قرارگاه جهادی نوسازی مسکن در شرکت بازآفرینی شهری ایران گفت: انتظار می‌رود این قرارگاه در سایر استان‌ها نیز تشکیل شود و ادارات ارتباطات و اطلاع‌رسانی عضو فعال این قرارگاه باشند.

آئینی به بسته تشویقی ۱۹ بندی کالبدی نقبی زد و اضافه کرد: بسته تشویقی ۱۹ بندی آخرین اصلاحیه طرح تفصیلی شهرهاست و اطلاع‌رسانی در خصوص این بسته بسیار مهم است، باید علاوه بر اطلاع‌رسانی، تعامل با شهرداری‌ها را پیش برد. اکنون ۶۰ شهر در حال تدوین بسته تشویقی متناسب با شهر خودشان هستند و محدودیتی در این خصوص وجود ندارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.