سرمربی تیم ملی کوراش مردان، گفت: آرزو می‌کنم شاگردانم به مدال طلای بازی‌های آسیایی هانگژو دست یافته و خاطرات قهرمانی من را زنده کنند.

علی‌اکبری: آرزو می‌کنم شاگردانم مثل خودم طلایی شوند

به گزارش قدس آنلاین، الیاس علی‌اکبری، در خصوص شرایط تیم ملی کوراش ایران برای حضور در بازی‌های آسیایی هانگژو، اظهار کرد: در ششمین مرحله اردوی آماده‌سازی هستیم که تا هجدهم ماه جاری در آکادمی ملی المپیک ادامه دارد. شرایط خوبی داریم و امکانات مطلوبی در اختیار ما قرار داده شده که باید در این راستا از مسئولان فدراسیون ووشو و انجمن کوراش تشکر کنم. مربی بدنساز نیز به کادر فنی ما اضافه شد تا دیگر کمبودی نداشته باشیم.

وی افزود: در این اردو، حریفان تمرینی بیشتری حضور دارند و از مسئولان خواستیم که این ورزشکاران در اردوی بعدی نیز باشند چراکه فشار تمرینات بالاست و حضور آنان کمک شایانی به ملی‌پوشان خواهد کرد.

سرمربی تیم ملی کوراش ایران با بیان اینکه رقابت‌های این رشته در بازی‌های آسیایی در سه وزن مردان برگزار می‌شود، گفت: کشور میزبان و مسئولان برگزاری، تعداد اوزان و سهمیه کشورها را نسبت به دوره قبل کاهش داده‌اند. بر این اساس ما با ترکیب مجید وحیدی‌بریمانلو در ۶۶، محمد محمدی‌بریمانلو در ۸۱ و صادق آذرنگ در ۹۰ کیلوگرم راهی هانگژو می‌شویم.

وی گفت: بعد از مسابقات قهرمانی کشور، رقابت‌های انتخابی را در سه مرحله برگزار کردیم تا بهترین‌ها انتخاب شوند. کوراش ایران قدرت بالایی دارد و فاصله فنی نفرات فیکس با سایر ورزشکاران، زیاد نیست.

علی‌اکبری که در بازی‌های آسیایی جاکارتا به‌عنوان ورزشکار به مدال طلای رشته کوراش دست یافت، ادامه داد: هرکاری می‌توانستیم برای تیم انجام دادیم و حتی بعد از فوت مادرم، تنها ۷۲ ساعت بعد به اردو بازگشتم تا تیم آسیب نبیند. از این پس دیگر همه چیز به خود ورزشکار برمی گردد.

وی گفت: ازبکستان که مهد کوراش جهان است و علاوه بر آن، تیم‌های چین‌تایپه، مغولستان، تاجیکستان، قزاقستان، کره‌جنوبی، ژاپن و حتی چین قدرتمند هستند و همه برای کسب مدال می‌آیند. این دومین حضور کوراش در بازی‌های آسیایی است و ما تلاش می‌کنیم مثل گذشته برابر ازبک‌ها به برتری رسیده و به مدال طلا برسیم.

سرمربی تیم ملی کوراش، بیان کرد: آرزو می کنم شاگردانم در هانگژو به مدال طلا رسیده و خاطره قهرمانی من در بازی‌های آسیایی قبلی را زنده کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.