سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از نجات دو نفر محبوس شده در زیر آوار ساختمانی در منطقه ۱۹ خبر داد.

نجات ۴ نفر محبوس شده در زیر آوار ساختمانی در منطقه ۱۹

به گزارش قدس آنلاین، جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اظهار کرد: ساعت ۱۲ و ۲۴ دقیقه ظهر امروز حادثه ریزش ساختمانی در شهرک احمدیه در اطراف محله خلازی به ما اعلام شد.

وی گفت: در حال حاضر ۶ ایستگاه آتش نشانی، چندین دستگاه جرثقیل سنگین و لدر سنگین سازمانی در کنار عوامل ناجا، ستاد بحران و هلال احمر در محل حضور دارند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران با بیان اینکه همه ساختمان‌های اطراف حادثه در حال ساخت هستند، عنوان کرد: چندین ساختمان در کنار همدیگر به یکباره ریزش کرده است که دلایل این اتفاق باید بررسی شود.

ملکی ادامه داد: در ابتدا به ما اعلام شد که در محل اصلی ریزش احتمالا چند نفر در زیر آوار محبوس هستند آمار درستی به ما اعلام نکردند؛ ما در بیست دقیقه ابتدای عملیات ۲ نفر را به طور زنده از زیر آوار خارج کردیم و اکنون عملیات آواربرداری با توجه به تجربه‌ای که در حادثه پلاسکو و متروپل آبادان داریم در چندین نقطه با احتیاط کامل در حال انجام است.

وی ضمن اشاره به اینکه در هیچکدام از ساختمان های این منطقه سکنه وجود ندارد، ابراز کرد: با توجه به وضعیت ساختمان‌های اطراف و عدم پایداری ـآن‌ها از مردم درخواست داریم که در این نقطه تجمع نکنند.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.