۱۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۱
کد خبر: 903378

مازندران یکی از استان های پر تردد و بزرگ کشور است که نیاز به خدمات باربری و حمل نقل در این استان نیز بسیار زیاد است.

باربری مازندران برای تمام نقاط کشور

شرکت ها و مجموعه های بسیار زیادی برای ارائه خدمات باربری مازندران در حال فعالیت هستند اما بسیاری از انها دارای مجوز های لازم نمی باشند و فقط به صورت واسطه ای اقدام به انتقال محموله های می نمایند.

وجود شرکت ها و مجموعه های بدون مجوز سبب افزایش هزینه های باربری و همچنین بروز مشکلات بسیار زیاد برای هموطنان گرامی شده است . از جمله جبران خسارات که در زمان بروز حوادث بسیاری از بیمه ها از پرداخت آنها شانه خالی می کنند.

از همین جهت تصمیم گرفتیم یکی از باربری های مازندران را به شما عزیزان معرفی نماییم تا امکان انتقال محموله ها در کمترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت فراهم شود.

شرکت حمل و نقل و باربری مازندران آنی بار به صورت همه روزه از همه نقاط استان مازندران امکان بارگیری و ارسال محموله های مختلف را برای شما فراهم می نماید . این مجموعه با بیش از ۳۰ سال سابقه در ارائه خدمات باربری امکان انتقال محموله ها و کالاهای تجاری و صنعتی و شخصی شما را فراهم می نماید.

در ادامه این مقاله به بررسی خدمات باربری مازندران آنی بار می پردازیم

خدمات آنی بار برای باربری مازندران چیست ؟

اگر قصد دارید محموله و کالایی را از مازندران به سایر نقاط کشور ارسال کنید و یا از شهرستان های دیگر به مازندران محموله ای ارسال کنید اصلا نگران نباشید . مجموعه آنی بار امکان انتقال محموله ها و کالاهای تجاری و صنعتی و شخصی را شما را در اسرع وقت فراهم می نماید که این موضوع به دلیل در اختیار داشتن بزرگترین ناوگان باربری و همچنین سابقه چندین ساله در ارائه خدمات می باشد.

  • حمل و نقل اثاثیه و لوازم خانه

  • ارسال کالاهای تجاری و تولیدات صنعتی

  • حمل و نقل مواد اولیه تولیدی ها

  • انتقال دستگاه های صنعتی

  • حمل و نقل دستگاه های راهسازی

  • ارسال مواد غذایی به نقاط مختلف کشور

مجموعه معتبر آنی بار برای خدمات باربری مازندران به صورت همه روزه بهترین خدمات را با کمترین هزینه در اختیارتان قرار می دهد. اگر قصد دارید با بهترین کیفیت و بالاترین ایمنی محموله های خود را منتقل کنید فقط کافیست با شماره های مجموعه آنی بار در تماس باشید و با کارشناسان متخصص مشاوره نمایید.

باربری مازندران با چه خودروهایی انجام می شود ؟

آنی بار به عنوان یکی از باربری های معتبر مازندران به صورت همه روزه با در اختیار داشتن انواع خودروهای باری امکان انتقال محموله های مختلف را برای شما با کمترین هزینه فراهم می نماید.

در مجموعه آنی بار انواع خودروی باری در همه نقاط کشور آماده بارگیری و انتقال محموله های شما می باشند. برای انتقال محموله های خود می توانید از خودروهای زیر استفاده نمایید.

  • کامیون ( ۱۰ تن / ۱۵ تن /۹۱۱ )

  • خاور ( روباز / مسقف )

  • تریلی ( کفی / بغلدار / کمرشکن / یخچالدار )

با توجه به گستردگی خدمات مجموعه آنی بار ، امکان بارگیری و انتقال محموله های شما از همه نقاط کشور با خودروهای نام برده شده فراهم است. پیشنهاد می شود برای ثبت سفارش خودروهای باری ابتدا با کارشناسان آنی بار در تماس باشید و پس از مشاوره با ایشان بهترین انتخاب را داشته باشید.

برای خدمات باربری مازندران با انواع خودروهای باربری از بهترین بیمه نامه استفاده میشود.

خدمات باربری مازندران با انواع تریلی

تریلی های یکی از بهترین خودروهای باربری هستند که برای انتقال حجم زیاد کالا و محموله ها مورد استفاده قرار میگیرند. آنی بار برای باربری مازندران به همه نقاط کشور از انواع تریلی نیز استفاده می نماید و از آنجایی که تریلی های آنی بار قابلیت بارگیری تا ۲۴ تن را دارند می توانید حجم زیادی از انواع کالا را بارگیری نمایید.

در باربری مازندران آنی بار تریلی ها به صورت زیر می باشند :

  • تریلی کفی

  • تریلی چادری

  • تریلی کمرشکن

  • تریلی یخچالدار

  • تریلی کمپرسی

برای حمل و نقل محموله های سنگین و فوق سنگین از تریلی کمرشکن استفاده می شود که امکان بارگیری محموله ها تا ۶۵-۷۰ تن را دارد. این محموله ها با تریلی های عادی قابل انتقال نمی باشند. خدمات باربری مازندران آنی بار برای انتقال محموله هایی با ابعاد و تناژ بزرگتر از بوژی استفاده می نماید که یک فرایند تخصصی برای انتقال بار است. از همین جهت برای مشاوره در خصوص ارسال بار به مازندران می بایست با شماره ۵۷۶۶۹-۰۲۱ در تماس باشید و بهترین خدمات را مشاوران آنی بار بخواهید .

باربری مازندران با انواع کامیون

یکی از ویژگی های آنی بار ، ارائه خدمات باربری مازندران با انواع کامیون ها می باشد . همانطور که می دانید کامیون ها ستون فقرات صنعت حمل و نقل کشور هستند و همه روزه انواع بار و کالا در حجم و ابعاد مختلف با استفاده از این خودروهای باربری منتقل می شوند. در مجموعه آنی بار شما عزیزان می توانید انواع کامیون ها را ثبت سفارش نمایید :

  • کامیون ۱۰ تن

  • کامیون ۱۵ تن

  • کامیون ۹۱۱

برای حمل محموله های مختلف باید بر اساس ابعاد و وزن محموله از کامیون مناسب آن استفاده نمود تا محموله در امنیت کامل و با بهترین کیفیت منتقل شود. در باربری کامیون مازندران امکان ارسال محموله و کالاهای مختلف به تمام نقاط کشور فراهم است.

باربری مازندران برای تمام نقاط کشور

در بسیاری از موارد مشاهده شده است که شرکت های باربری مازندران با استفاده از خودروی باری کوچک قصد افزایش سرویس های حمل بار را داشته اند از همین جهت محموعه آنی بار از خاور و کامیونت ۶ متری استفاده می نماید. ارسال اثاثیه و لوازم خانه از همه نقاط کشور برای مازندران انجام خواهد شد. برای باربری تهران به مازندران و انتقال اثاثیه تا ۱۰۰ میلیون بیمه رایگان است.

اگر قصد دارید محموله و کالایی را به مازندران ارسال کنید یا از مازندران به سایر نقاط کشور ارسال کنید می توانید از خدمات معتبر ترین باربری مازندران آنی بار با کمترین هزینه و در اسرع وقت بهره مند شوید. تیم متخصص مجموعه آنی بار با کمترین هزینه بهترین خدمات را در اختیار شما قرار خواهد داد.

برای مشاوره رایگان خدمات باربری مازندران می توانید با شماره ۵۷۶۶۹-۰۲۱ در تماس باشید و یا به وبسایت anibar.net مراجعه کنید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.