۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۳
کد خبر: 904843

هافبک باتجربه تیم فوتبال پرسپولیس باوجود افزایش سن، هرساله به مهره موثرتری در جمع سرخپوشان تبدیل شده و نقش مهم‌تری در ترکیب این تیم ایفا می‌کند.

«وحید» وارث «سیدجلال»

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایرنا وحید امیری را می‌توان یکی از موثرترین نفرات این روزهای پرسپولیس دانست؛ بازیکنی که در سال ۹۵ پس از درخشش در ترکیب نفت تهران، راهی پرسپولیس شد تا همراه علیرضا بیرانوند و کمال کامیابی‌نیا به تیم برانکو ایوانکوویچ، سرمربی وقت این تیم اضافه شود؛ تیمی که در آستانه تغییر نسل قرار داشت.

امیری در ۲۹ سالگی به جمع سرخپوشان اضافه و خیلی زود هم به عصای دست برانکو تبدیل شد. بازیکنی که در هر پست به کمک مرد کروات می‌آمد و به نظر می‌رسد تنها نقطه مشترک مربیان معاصر پرسپولیس است.

پس از برانکو، هم گابریل کالدرون و هم یحیی گل محمدی از امیری به عنوان یکی از موثرترین نفراتشان نام بردند و از او در هر جایی که پرسپولیس نیاز به بازیکن داشت، بازی می‌گرفتند.

نکته ویژه درباره این ستاره که حالا ۳۵ ساله شده، این است که او به‌رغم افزایش سن، هر ساله نقش بیشتری در تیمش ایفا می‌کند. امیری حالا با جدایی کامیابی نیا و نیمکت نشینی امید عالیشاه، نقش جدید کاپیتانی را هم به عهده دارد.

«وحید» وارث «سیدجلال»

این بازیکن در سال‌های اخیر در نقش مهاجم سایه، وینگر، بازی‌ساز و حتی مدافع برای پرسپولیس به میدان رفته و جایگاه ثابتی در تیم داشته و و به نوعی ادامه‌دهنده راه سیدجلال حسینی است که در ۴۱ سالگی از دنیای فوتبال خداحافظی کرد و به جرگه مربیان پیوست.

امیری هنوز یک سال از قراردادش باقیمانده اما آنطور که از شواهد پیداست، همچنان می‌تواند چند سال دیگر برای پرسپولیس بدرخشد و رهبری ارتش سرخ را برعهده داشته باشد.

«وحید» وارث «سیدجلال»

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.