سرمربی مستعفی تیم ملی ایتالیا که امروز با اعلام این خبر لاجوردی‌ها را غافلگیر کرد، در یک قدمی هدایت تیم ملی عربستان است.

مانچینی حوالی تیم ملی عربستان؛ آرزوهای بزرگ ریاض برآورده می‌شود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایرنا  روبرتو مانچینی که عصر امروز به طور غیرمنتظره، از هدایت تیم ملی ایتالیا استعفا کرد، در آستانه پذیرفتن پیشنهاد سعودی‌ها برای هدایت تیم‌ ملی این کشور قرار گرفت.

روزنامه سعودی الریاض خبر پیشنهاد تیم ملی عربستان به مانچینی را منتشر و اعلام کرده که پیشنهاد سه ساله این کشور روی میز مرد ایتالیایی و توافقات اولیه نیز انجام شده است.

حالا گزارش‌های پراکنده حاکی از آن است که مذاکرات طرفین پیش از ارائه پیشنهاد رسمی به مانچینی، در شروع هفته پیش رو ادامه خواهد یافت.

مرد ۵۸ ساله ایتالیایی پس از پنج سال حضور روی نیمکت آتزوری، در تصمیمی غافلگیرکننده از هدایت این تیم کناره‌گیری کرد. این در حالی است که او به‌تازگی به عنوان مدیر هماهنگی تیم جوانان ایتالیا منصوب شده بود تا نظارت بیشتری بر روند پیشرفت بازیکنان جوان این کشور داشته باشد.

مانچینی در دوران حضور روی نیمکت داغ ایتالیا، آنها را به قهرمانی یورو ۲۰۲۰ رساند اما نتوانست این تیم را به سلامت از مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ عبور دهد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.