مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان با بیان اینکه شرکت آزادراهی به تعهدات خود در حوزه نگهداری آزادراه زنجان تبریز عمل نکرده است، گفت: پیگیر واگذاری آزادراه به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان هستیم تا مشکلات را حل و فصل کنیم.

 آزادراه زنجان - تبریز واگذار می شود؟

به گزارش قدس آنلاین، در دیدار مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان و هیات همراه با رئیس کل دادگستری زنجان، بر ضرورت واگذاری آزادزنجان_تبریز به راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تاکید شد.

 جعفر قزوینیان، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان در این دیدار ضمن عرض تبریک انتصاب رئیس کل دادگستری زنجان، طی گزارشی به اهم فعالیت‌های انجام شده و در دست اقدام راهداری در حوزه نگهداری راه‌ها، ایمن‌سازی جاده‌ها و برخی موانع و مشکلات این حوزه اشاره کرد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان با بیان این مطلب که بهسازی و اصلاح رویه آسفالت زنجان به قزوین با برنامه‌ریزی و افزایش ساعت کاری در حال انجام است، اظهار کرد: با استفاده از همه ظرفیت‌های موجود برای بهسازی آسفالت محور زنجان به قزوین برنامه‌ریزی انجام شده و تا پایان فصل کاری، عمده خرابی‌های موجود در این آزادراه پوشش داده می‌شود تا مطالبه به حق کاربران جاده‌ای پاسخ داده شود.

وی در ادامه به نارضایتی کاربران آزادراه زنجان_ تبریز اشاره کرد و افزود: تا زمانی که آزادراه زنجان به تبریز و مجتمع غزال در اختیار شرکت آزادراهی قرار دارد، طبق قانون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هیچ اقدامی نمی‌تواند انجام دهد با این حال در حال حاضر به دلیل متولی بودن راهداری در نگهداری موضعی تابستانی و زمستانی آزادراه، اقدامات مستمر از سوی اداره کل صورت می‌گیرد.

قزوینیان با بیان اینکه شرکت آزادراهی به تعهدات خود در حوزه نگهداری این آزادراه عمل نکرده است، افزود: پیگیر واگذاری آزادراه به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان هستیم تا مشکلات را حل و فصل کنیم.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.