نمایندگان تیراندازی کشورمان از فردا (پنجشنبه) در مسابقات جهانی تیراندازی و کسب سهمیه المپیک به مصاف حریفان می‌روند.

آغاز مسابقات جهانی تیراندازی از فردا/ حضور نوروزیان در هاله‌ای از ابهام

به گزارش قدس آنلاین، مسابقات جهانی تیراندازی و رقابت‌های کسب سهمیه المپیک از فردا (پنجشنبه) با آغاز رقابت‌های اسکیت و به میزبانی باکو پایتخت جمهوری آذربایجان آغاز می‌شود.

تیراندازان کشورمان در شرایطی در این رویداد حاضر خواهند شد که روادید پوریا نوروزیان ملی‌پوش کشورمان هنوز صادر نشده و تا ساعاتی دیگر تکلیفش برای حضور در این مسابقات مشخص می‌شود.

کاروان تیراندازی ایران تاکنون یک سهمیه المپیک پاریس از سوی هانیه رستمیان در تپانچه کسب کرده و به دنبال افزایش سهیمه المپیکی است.

الهه احمدی، نجمه خدمتی، فاطمه امینی، شرمینه چهل‌امیرانی، آرمینا صادقیان، امیرمحمد نکونام، پوریا نوروزیان، مهیار صداقت و هادی قره باغی در بخش تفنگ، هانیه رستمیان، گلنوش سبقت‌اللهی، زینب طوماری، مینا قربانی، وحید گلخندان، سجاد پورحسینی، جواد فروغی و امیر جوهری‌خو در بخش تپانچه و محمد بیرانوند، مرضیه پرورش‌نیا، محمد حسین پرورش‌نیا، علی دوستی و شیوا فرح‌پور در اهداف پروازی نمایندگان ایران در قهرمانی جهان هستند.

مریم طالبی و سولماز نقی‌لو ( تفنگ)، محسن نصر اصفهانی و احمد ظفرجعفرزاده (تپانچه)، نریمان نیک‌خو ( تراپ)، هنریک آواکیان (اسکیت) و حسین زکی‌زاده (سرپرست) کادر اعزامی این تیم را تشکیل می‌دهند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.