رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران گفت:در میدان نبرد ترکیبی و جنگ نرم و تهاجم فرهنگی نظام سلطه جهانی و در عرصه جهاد تبیین، شهدای پرافتخار رسانه ملی با سیره و منش ولایی و اخلاق حسنه و اخلاص و همت والای خود به عنوان ستاره‌های روشنی بخش و قهرمانان و الگوهای جاودانه می درخشند.

شهدای رسانه در میدان نبرد ترکیبی و جنگ نرم به عنوان الگو می‌درخشند

به گزارش قدس خراسان، پیمان جبلی روز پنجشنبه در پیامی خطاب به برگزار کنندگان یادواره شهدای صدا و سیمای خراسان رضوی که با حضور جمعی از مدیران فرهنگی استان در محل مجتمع فرهنگی رضوان مشهد برگزار شد اظهار کرد: ما با اقتدا به آن شهدای والامقام و سرفراز و در پرتو منویات و رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، همواره در این راه با بصیرت و عزم راسخ، قدم بر می داریم.

رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: برگزاری مراسم گرامیداشت شهدای عزیز و قدردانی نسبت به ایثار، حماسه و رشادت های بی نظیر آنان و تجلیل از خانواده‌های معزز شهدا ، اقدامی حسنه، مقدس و فضیلتی غرور آفرین است که در راه حفظ، ترویج و ارتقای روزافزون فرهنگ ایثار و شهادت و تقویت حیات طیبه انقلاب شکوهمند اسلامی، مهم و ارزشمند می باشد.

وی در ادامه این پیام آورده است: رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیان ارزش شهدا ، چه زیبا می فرمایند که اگر این شهادت ها نبود، اگر این فداکاری‌ها نبود، این نظام باقی نمی ماند؛ این نهال نظام ، مورد تهاجم طوفان های سخت بود.

جبلی افزود: یادواره گرامیداشت شهدای گرانقدر صدا و سیمای مرکز خراسان رضوی و قدردانی و زنده نگاهداشتن یاد و خاطره آن شهدای عزیز دفاع مقدس و مدافع حرم و مقاومت، و تکریم نقش و مقام شامخ آنان و تجلیل از خانواده های بزرگوارشان در مشهد مقدس و در جوار بارگاه ملکوتی حضرت علی بن موسی الرضا(ع)، اقدامی فاخر و برازنده و رویدادی انقلابی و ارزشی و معنوی و شایسته است.

تهیه مستندهای فاخر از شهدا و خانواده های آنان

مدیرکل صدا و سیمای خراسان رضوی نیز در یادواره شهدای گرانقدر صدا و سیمای خراسان رضوی گفت:بر اساس یکی از بندهای سند تحول رسانه ملی، در تلاش هستیم تا با تهیه مستندهای فاخر از شهدا و خانواده های آنان، سبک زندگی ایشان را در جامعه ترویج کنیم.

محسن نصرپور افزود:در طول یک سال و نیم گذشته بیش از ۴۵۰ گزارش مستند با موضوع والدین شهدا تهیه و پخش شده است و برنامه "همدم" نیز با موضوع زندگی همسران شهدا در دست تدوین است.

وی ادامه داد: پاسداشت شهدا باید فراتر از نامگذاری نام ساختمان و استودیو باشد و آنچه که مهم است نکوداشت شهدا و بیان ارزشهای آنان در میان جامعه است.

مدیرکل صدا و سیمای خراسان رضوی با اشاره به تقدیم ۱۶۰ شهید رسانه ملی اظهار کرد: شهیدان حسین خدادوست، حسین شایگان، علی اکبر بزازان، مهدی فرودی و محسن خزایی از مرکز خراسان رضوی به خون خود غلطیدند.

شهدا حجتی بر انقلاب اسلامی هستند

رییس مرکز بسیج صدا و سیما نیز در این مراسم گفت: رهبر انقلاب اسلامی و شهید سلیمانی و سایر مسوولان نظام بر بزرگداشت یاد شهدا تاکید بسیار و اهتمام جدی دارند.

جواد رمضان نژاد افزود: بعد از شکل گیری انقلاب اسلامی ایران، گروه های سیاسی مختلف مدعی بودند که تلاش آنها باعث سرنگونی رژیم پهلوی بود و حتی بعد از انقلاب مدتی حکومت را نیز در دست داشتند ولی با شکل گیری دفاع مقدس، مشخص شد تلاش چه افرادی باعث ایجاد انقلاب شد و گروه های سیاسی در جبهه های حق علیه باطل حضور نداشتند.

وی ادامه داد: شهدا حجتی بر انقلاب اسلامی هستند و روح انقلاب را در تاریخ این کشور حفاظت کردند و باعث تثبیت مفاهیم انقلاب و رهنمودهای امام راحل شدند.

وی اظهار کرد: تمام ملت ها نیاز به قهرمان دارند تا الگوها و هویت ها بر اساس آن شکل بگیرد و شهدا قهرمانان کشور ما هستند.


 
منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.