مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری خراسان رضوی گفت: رویداد و نمایشگاه توانمندی‌ها و ظرفیت‌های روستایی و شهری کشور، به مناسبت روز ملی روستا و عشایر، مهر ماه در مصلی تهران برگزار می‌شود و برای استان خراسان رضوی بیشترین تعداد غرفه را در نظر گرفته‌اند.

اختصاص بیشترین غرفه در نمایشگاه توانمندی‌ها و ظرفیت‌های روستایی و عشایری برای خراسان رضوی

به گزارش قدس خراسان به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، حمیدرضا سراجی در نشست هماهنگی نمایشگاه که صبح امروز در استانداری تشکیل شد، اظهار کرد: تفاوت عمده این دوره نمایشگاه سالانه با سال‌های گذشته، امکان عرضه و فروش محصولات روستایی است.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری خراسان رضوی گفت: این رویداد ملی از دوازدهم تا هجدهم مهرماه در تهران برگزار خواهد شد و برای استان خراسان رضوی بیشترین تعداد غرفه را در نظر گرفته‌اند.

وی با دعوت از تولید کنندگان، روستاییان، عشایر و واحدهای اقتصادی فعال افزود: استان خراسان رضوی حداقل ۵۵ غرفه را در اختیار خواهد داشت که در صورت استقبال، قابل افزایش نیز است.

سراجی گفت: گسترش مشارکت مردمی، فعال‌سازی ظرفیت‌ها، هماهنگی بین بخشی، احیای گفتمان جهاد سازندگی و سنت‌های اصیل اسلامی از جمله راهبردهای این رویداد ملی است.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری خراسان رضوی اظهار کرد: برای دستیابی به راهبردهای مذکور ۱۲۰۰ غرفه از ۳۱ استان کشور، محصولات، خدمات و ظرفیت‌های خود را ارائه خواهند کرد که علاوه بر جنبه معرفی، جنبه انتفاعی و سودآوری نیز خواهد داشت.

وی افزود: واحدهای اقتصادی که در قالب غرفه داران، در این رویداد ملی، مشارکت خواهند کرد می‌توانند از حامیان دولتی و بخش خصوصی در حوزه اقتصادی و سرمایه‌گذاری استفاده کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.