ال‌چیرینگیتو دیشب مدعی شد که انتقال کیلیان امباپه در این تابستان به رئال غیرممکن نیست.

نه، این غیرممکن نیست؛ امباپه برف مادرید را می‌بیند

به گزارش "ورزش سه"، داستان کیلیان امباپه در اسپانیا حداقل تمام نشده و هر روز یک شایعه و گمانه‌زنی در مورد آینده او به گوش می‌رسد. 

درحالی‌که امباپه پس از یک ماه دوری از تمرینات تیم اول پی‌اس‌جی و پس از توافق با مدیریت باشگاه به تمرینات برگشت و حتی در بازی اخیر تیمش مقابل تولوز به میدان رفت و گل زد، ولی همچنان در اسپانیا معتقدند که او ممکن است در روزهای پایانی نقل و انتقالات پی‌اس‌جی را ترک کند و راهی رئال شود.

1912339

امباپه پس از گلزنی به تولوز به سمت هواداران رفت و فریاد زد که من اینجا می‌مانم. او از ابتدا نیز گفته بود می‌خواهد به یک سال باقیمانده از قراردادش پایبند باشد، ولی چون اطلاع داده بود بند تمدیدش را فعال نخواهد کرد، با غضب باشگاه روبه‌رو شد. هرچند پاریس خوشبین است او قراردادش را تمدید کند، ولی هنوز توافقی در این زمینه صورت نگرفته است.

1913586

دیشب جوزپ پدررول، مجری برنامه ال‌چیرینگیتو، که با تیک‌تاک گفتن‌هایش در مورد امباپه به شهرت جهانی رسیده، ادعایی جدید مطرح کرد. 

او که هفته پیش گفته بود دیگر غیرممکن است امباپه امسال به رئال بیاید، حرف خود را پس گرفت و گفت هنوز بارقه‌های امید وجود دارد. به این صورت که اگر امباپه با باشگاه مذاکره کند و قراردادش را فسخ کند، می‌تواند در روزهای پایانی نقل و انتقالات به رئال ملحق شود.

1913585

پدررول گفت که اطلاعاتی به دست وی رسیده که وقوع این اتفاق را محتمل می‌کند. اینکه امباپه همچنان تمایلی برای تمدید ندارد و می‌خواهد مبلغ باقیمانده از پاداش وفاداری خود را ببخشد و هیچ غرامتی هم از باشگاه نگیرد و در عوض برگه فسخ دریافت کند. 

اخیرا روزنامه بیلد آلمان نیز ادعا کرده بود رئال قصد دارد در روزهای پایانی نقل و انتقالات، برای جذب امباپه به شکل جدی تلاش کند و با پی‌اس‌جی وارد مذاکره شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.