مدیرکل تعزیرات حکومتی استان خراسان رضوی از طرح نظارتی ویژه اربعین در ایام پایانی ماه صفر از یکم شهریور تا ۳۱ شهریور خبر داد.  

اجرای طرح نظارتی ویژه اربعین در ایام پایانی ماه صفر تا ۳۱ شهریور

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی تعزیرات حکومتی خراسان رضوی، سید مرتضی مدنی با اشاره به اجرا شدن طرح نظارتی ویژه اربعین و ایام پایانی ماه صفر از یکم شهریور ماه گفت: این طرح به منظور ارائه خدمات بهینه و مطلوب به زائران در راستای اجرای هر چه با شکوه‌تر مراسم اربعین با حضور رؤسای شعب گشت سیار تعزیرات حکومتی به همراهی بازرسان صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاورزی و دامپزشکی، اتاق اصناف تا ۳۱ شهریور ماه ادامه دارد. 

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان خراسان رضوی افزود: در این طرح نظارتی اولویت نظارت با مراکز خدماتی از جمله پایانه‌های مسافری، مراکز فروش بلیط هواپیما و قطار، دفاتر خدمات مسافری و واحد های صنفی است. 

وی گفت: از ابتدای شروع طرح نظارتی تا کنون تعداد ۶۰ واحد صنفی مورد بازرسی قرار گرفته که تعداد ۲۲ واحد متخلف با ارزش محکومیت پنج میلیارد و ۱۳۹ میلیون ریال شناسایی و جهت اعمال قانون به تعزیرات حکومتی معرفی شده‌اند.

به گفته مدنی نظارت بر کالاها و خدمات پر مصرف در این ایام نیز در دستور کار خواهد بود. 

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان خراسان در راستای برخورد با تخلفات کالا و خدمات افزود : از ابتدای سال تاکنون تعداد۲۰ هزار ۲۷۰ فقره پرونده با میزان محکومیت مبلغ پنج هزار میلیارد  و ۸۰۷ میلیون ریال در شعب تعزیرات حکومتی مورد رسیدگی قرار گرفته است. 

وی از مردم شریف استان درخواست کرد: در صورت مشاهده هر گونه تخلفات صنفی با اعلام گزارش به تلفن ۱۲۴ و سامانه Tzirat۱۳۵.ir رسیدگی به شکایت‌های مردمی این اداره کل را مطلع سازند تا با قید فوریت با متخلف برخورد قانونی صورت پذیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.