انتخابات

سرپرست فرمانده انتظامی شهرستان بختگان از کشف ۴ هزار و ۷۰۰ کیلوگرم سم و کود قاچاق در بازرسی از یک انبار خبر داد.

انبار ۹ میلیاردی کود قاچاق در بختگان لو رفت

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ علی‌اکبر طاهری‌نیا با اعلام این خبر اظهار کرد: در پی گزارش مردمی مبنی بر قاچاق سم و کود شیمیایی توسط شخصی سودجو، ماموران انتظامی بختگان بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: افسران پلیس موفق شدند انبار محل نگهداری  سم و کودهای قاچاق را شناسایی و در بازرسی از آن مکان، ۴ هزار و ۷۰۰ کیلوگرم سم و کود شیمیایی قاجاق را کشف کنند.

سرپرست فرمانده انتظامی بختگان  با بیان اینکه یک نفر در این رابطه به مرجع قضایی معرفی شد، گفت: کارشناسان ارزش اموال مکشوفه را ۹ میلیارد میلیون ریال برآورد کردند.
کشف قرص و لوازم آرایشی و بهداشتی ۵ میلیاردی  قاچاق در شیراز

فرمانده انتظامی شیراز از کشف انواع قرص و لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق به ارزش ۵ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد. 

سرهنگ فرج شجاعی اظهار داشت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق، ماموران یگان امداد شیراز با اقدامات پلیسی مطلع شدند فردی در یکی از محلات حوزه استحفاظی در منزل خود اقدام به خرید و فروش انواع قرص و لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق می‌کند که بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران پس از هماهنگی با مرجع قضائی به محل مورد نظر اعزام و موفق شدند در بازرسی از آن محل، ۱۰۴هزار و ۳۳۰ عدد قرص و ۴ هزار و ۲۰۰ عدد لوازم آرایشی و بهداشتی خارجی و قاچاق کشف کنند.

سرهنگ شجاعی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش اموال مکشوفه را ۵ میلیارد ریال برآورد کردند، اظهار داشت: در این خصوص یک نفر متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

سرهنگ شجاعی از عزم جدی پلیس در مقابله با قاچاق تأکید و از شهروندان خواست که هرگونه اخبار و اطلاعات خود در خصوص فعالیت قاچاقچیان را بلافاصله به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.