به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایسنا، والتر مرتل در اولین مصاحبه خود از زمان تصدی مدیر مالی در ماه مه به رویترز گفت که بیامو توانسته است در نیمه اول سال ۳.۷ درصد در چین رشد کند که سریعتر از کل بازار خودروی برتر جهان است و انتظار دارد این روند ادامه یابد.
فروش خودروهای سواری در چین در ماه جولای برای دومین ماه کاهش یافت زیرا تخفیفها و اقدامات حمایتی دولت نتوانست مشتریان را در مورد خرید خودرو در بحبوحه اقتصاد پرشتاب و رکود طولانی مدت در بازار مسکن ترغیب کند.
کاهش قیمتهای تسلا در اوایل سال ۲۰۲۳ به برندهای متعددی در چین سرایت کرد و جنرال موتورز و فولکس واگن در تابستان به دور جدیدی از کاهشها پیوستند.
بیامو اخیرا چشمانداز سال ۲۰۲۳ خود را برای فروش خودرو افزایش داده و گفته است که انتظار رشد خوبی دارد که بین ۵ تا ۹.۹ درصد خواهد بود. در سال ۲۰۲۲، فروش خودرو با ۴.۸ درصد کاهش به حدود ۲.۴ میلیون دستگاه رسید. در چین ۶.۴ درصد کاهش یافت و به ۷۹۱ هزار و ۹۸۵ خودرو رسید.
نظر شما