باوجود امضای قرارداد در خاورمیانه، بسیاری از ستاره‌ها همچنان به تیم ملی کشور خود دعوت می‌شوند.

عربستان ناگهان خالی از ستاره شد!

به گزارش قدس آنلاین، روزهای فوتبال ملی در حالی آغاز می‌شود که تقریبا تمام تیم‌های سرشناس در این تاریخ به میدان خواهند رفت و لیست خود را هم منتشر کرده‌اند که در این بین نام 34 بازیکن شاغل در لیگ روشن سعودی هم دیده می‌شود، بازیکنانی که عربستان را به مقصد اردوگاه 20 تیم ملی مختلف ترک خواهند کرد.

کریستیانو رونالدو، فوق‌ستاره پرتغالی، صدرنشین این فهرست است. او به همراه روبن نوس و اوتاویو به تیم ملی پرتغال خواهند پیوست تا در مقدماتی یورو 2024 شرکت کنند.

آیمریک لاپورت مدافع تیم النصر همچنان به تیم ملی اسپانیا دعوت می‌شود و امیدوار است در یورو 2024 نیز برای این تیم به میدان برود.

نیمار جونیور ستاره تیم ملی برزیل که به تازگی به تیم الهلال پیوسته است در زمان تعطیلی فعلی به تیم برزیل رفت و روجریو ایبانز مدافع الاهلی نیز همراه او خود را به تیم ملی کشورش معرفی کرد.

جردن هندرسون ستاره انگلیسی و کاپیتان تیم الاتفاق در زمان تعطیلی فعلی به تیم ملی کشورش پیوست. او تنها بازیکن تیم ملی انگلیس است که در خارج از قاره اروپا بازی می‌کند.

ریاض محرز بازیکن الاهلی یکی از نفرات لیست تیم ملی الجزایر است و هموطنش مصطفی بن زاغبا دروازه بان داماک نیز در این لیست حضور دارد.

چهار بازیکن مراکشی در خلال وقفه فعلی به اردوی شیرهای اطلس رفتند. یاسین بونو، دروازه بان تیم الهلال و عبدالرزاق حمدالله دو ستاره مراکشی لیگ عربستان هستند و دو بازیکن الوحده هم توانستند نظر سرمربی را جلب کنند.

سادیو مانه، بازیکن سنگالی النصر، درخواست پیوستن به تیم ملی سنگال را به مدیران النصر ارائه کرد و هموطنش کولیبالی، بازیکن تیم الهلال و همچنین ادواردو مندی دروازه‌بان الاهلی به همراه حبیب دیالو، بازیکن تیم الشباب گروه چهار نفره سنگال را تشکیل می‌دهند.

غسلان کنان بازیکن تیم النصر در لیست کشورش (ساحل عاج) حضور داشت و فرانک کسیه بازیکن باشگاه الاهلی نیز همچنان در تیم ملی حاضر است.

مریح دمیرال ترکیه‌ای که تابستان امسال به جمع الاهلی پیوست، به حضور خود در لیست تیم ملی ترکیه ادامه داد و در روزهای تعطیلی کنونی نیز دعوت شده است.

دو بازیکن صربستانی الهلال الکساندر میتروویچ و هموطنش ساویچ به تیم ملی خود پیوستند و مارسلو بروزوویچ بازیکن تیم النصر به تیم ملی کرواسی ملحق شد.

البته این تنها نفرات نام آشنای فهرست بازیکنان ملی است و در این لیست اسامی بازیکنانی چون کیم سونگ کیو، ابراهیم سیهیک، رابین کوایسون و... قید نشده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.