معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی ارتش از ارائه خدمات بهداشتی، امدادی و درمانی ارتش با استفاده از سامانه‌های بالگردی در مرزهای کشور خبر داد.

ارائه خدمات امدادی و درمانی ارتش ‌در مرزهای کشور

به گزارش قدس انلاین به نقل از تسنیم، سرتیپ عباس فلاح عصر امروز در حاشیه بازدید از مرز باشماق، از نزدیک از روند خدمات‌دهی به زائران آشنا شد.

وی از برنامه‌ریزی‌های گسترده برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین در مرزهای منتهی به اماکن مقدسه عراق خبر داد و افزود: امسال برای نخستین بار موکب ارتش در کربلا، یک موکب در گردنه صلوات‌آباد سنندج و مریوان برپا کرده است.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی ارتش گفت: ارتش امسال در سرتاسر مرزهای غربی و شرقی کشور از شلمچه و چذابه گرفته تا تمرچین و باشماق موکب‌هایی را برای ارائه خدمات به زائران مستقر کرده و در خلال این موکب‌ها هم خدمات بهداشتی و درمانی در قالب بیمارستان‌های صحرایی فعال کرده است.

وی از ارائه خدمات بهداشتی، امدادی و درمانی به زوار به‌صورت اورژانسی به زائران با استفاده از سامانه‌های بالگردی خبر داد و عنوان کرد: تعدادی بالگردهای هوایی در مرزهای کشور مستقر و آماده شده تا خدایی نکرده کسی که در مسیر دچار مشکل شد، به آنان خدمات‌دهی شود.

فلاح تصریح کرد: هدفمان از این اقدامات سفر ایمن و خدمات‌دهی بی‌منت به زائران است.

وی همچنین از برپایی دو موکب در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: از این تعداد، یک موکب در مرز باشماق و موکب دیگر در روبه‌روی دریاچه زریبار مستقر شده‌اند.

معاون ارتش یادآور شد: اجرای برنامه‌های فرهنگی، خدماتی و بهداشتی، اقامه نمازجماعت و پذیرایی از زائران با وعده‌های غذایی مختلف صبحانه، ناهار و شام از اهداف برپایی این موکب‌ها در مریوان است.

انتهای پیام/486/

منبع: خبرگزاری تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.