معاون شهرسازی و معماری شهرداری مشهد از برگزاری آزمون صلاحیت سنجی نماینده فنی مالک و کارشناس بازدید منتخب در آبان‌ماه سال ۱۴۰۲ خبر داد.

برگزاری آزمون صلاحیت سنجی نماینده فنی مالک و کارشناس بازدید منتخب ۱۴۰۲

به گزارش قدس خراسان، حسین عبدالله زاده اظهار کرد: سال گذشته این آزمون در روزهای ۲۶ و ۲۷ آبان ماه ۱۴۰۱ برگزار شد و در مجموع تعداد ۱۴۱۷ نفر شامل ۶۷۲ متقاضی آزمون نماینده فنی و ۷۴۵ نفر کارشناس به رقابت پرداختند که پیش بینی می‌شود در سال ۱۴۰۲ تعداد ۱۲۰۰ نفر در این آزمون شرکت کنند.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری مشهد بیان کرد: پذیرفته شدگان آزمون کتبی کارشناسان بازدید منتخب آبانماه ۱۴۰۱ که در آزمون عملی اردیبهشت ۱۴۰۲ موفق به کسب امتیاز لازم نشده بودند برابر ضوابط جاری، صرفاً از شرکت مجدد در آزمون کتبی امسال معاف بوده و بطور پیش فرض اسامی آنان در لیست آزمون عملی کارشناسان بازدید منتخب قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: چنانچه در هر کدام از مراحل برگزاری آزمون و یا قبولی پس از آزمون مشخص شود که فرد شرکت کننده در آزمون، فاقد شرایط لازم است، از ادامه مراحل وی جلوگیری خواهد شد و شهرداری حق پیگیری موضوع از مراجع ذی‌صلاح را برای خود محفوظ خواهد داشت.

عبدالله زاده گفت: برگزاری آزمون با همکاری موسسه تحقیقاتِ آموزش و مشاوره شهرداری‌های خراسان رضوی و سایر مراجع ذیصلاح برگزار خواهد شد و اطلاعات کامل‌تر اعم از نحوه، زمان، مکان و سرفصل‌های آموزشی این آزمون در پرتال معاونت شهرسازی و معماری شهرداری مشهد به آدرس https://shahrsazi.mashhad.ir  قرار خواهد گرفت. 

معاون شهرسازی و معماری شهرداری مشهد افزود: درمجموع آزمون مذکور در جهت بهینه‌سازی، توانمندسازی و ایجاد ساختار پاسخگویی به نیاز شهروندانی است که خودشان امکان انجام امورات مرتبط با خدمات شهرسازی شهرداری را ندارند و هدف‌گذاری آن، تسهیل امور شهروندان و کاهش زمان صدور مجوزها و نیز توزیع مناسب در محدوده و حریم شهر مشهد است.

وی همچنین تصریح کرد: این آزمون هیچگونه رویدادی اعم از استخدام و جذب نیرو در شهرداری را شامل نمی‌شود و این فرآیند نیز گامی در مسیر شهروندسپاری فعالیت‌های شهرسازی شهرداری مشهد خواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.