انتخابات

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از جابه‌جایی ۲۶۲ هزار و ۹۹۴ زائر اربعین حسینی از ابتدای عملیات پروازهای اربعین تا روز ۱۳ شهریور خبر داد.

جابه‌جایی‌ ۲۶۳ هزار زائر با پروازهای اربعین

به گزارش قدس انلاین به نقل از روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری، ‌جعفر یازرلو اظهارداشت: در بازه زمانی ۲۷ مرداد تا ۲۰ شهریور در مجموع ۵هزار و ۱۳۱ مجوز برای عملیات پروازهای اربعین ۱۴۰۲ توسط سازمان هواپیمایی کشوری برای شرکت‌های هواپیمایی داخلی و خارجی صادر شده است.

وی افزود: از ابتدای آغاز عملیات پروازهای اربعین تعداد ۲۶۲ هزار و ۹۹۴ مسافر با  هزار و ۳۶ پرواز جابه‌جا شدند.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری همچنین به تعامل همه بخش‌های مرتبط در عملیات پروازهای اربعین  با این سازمان اشاره کرد و گفت:‌ در مرکز مدیریت و کنترل پروازها (OCC)، باوجود ظرفیت محدود در حمل ونقل هوایی محیطی فراهم آمده که با حضور نمایندگان تام الاختیار همه شرکت های هواپیمایی داخلی، شرکت فرودگاه‌ها و شهر فرودگاهی حضرت امام خمینی (ره) به صورت ۲۴ ساعته و لحظه ای عملیات پروازی پایش می شود.

یازرلو به تعامل و همکاری شرکت فرودگاه‌ها و شهر فرودگاهی حضرت امام خمینی (ره) با سازمان هواپیمایی کشوری و شرکت‌های هواپیمایی اشاره کرد و گفت: به منظور فراهم‌سازی زیرساخت های لازم و همچنین افزایش ظرفیت و روان‌سازی پروازهای اربعین همکاری بی‌نظیری توسط بخش‌های مذکور به عمل آمد.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری افزود: شرکت‌های ارائه دهنده خدمات هندلینگ در فرودگاههای کشور نیز با بسیج همه امکانات و نیروی انسانی با تجربه خود به پشتیبانی ۲۴ ساعته از پروازها پرداختند و با وجود محدودیت های موجود در حجم بالای پروازها عملکرد این شرکت ها به طور قابل ملاحظه ای از لحاظ کمی و کیفی رشد داشت.

پایان پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.