۱۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۵
کد خبر: 912915

داستان راه ندادن مربیان اسپانیایی استقلال به هتل و قفل کردن در اتاق‌های آنها مسئله‌ای بود که جواد نکونام با صراحت در موردش صحبت کرد و قبل از بازی با استقلال خوزستان گفت این دو نفر را دو بار میخواستند از هتل اخراج کنند!

پشت پرده اخراج مربیان استقلالی از هتل!

به گزارش قدس آنلاین، ماجرای راه ندادن مربیان خارجی استقلال به اتاق‌های خودشان طی روزهای اخیر سر و صدای زیادی به راه انداخته است. البته علی خطیر در تلویزیون اعلام کرد قضیه آنطور که مطرح شد پررنگ نبوده و بیشتر جنبه یک ناهماهنگی را داشته است اما اتفاقاً سرمربی استقلال با قاطعیت در کنفرانس مطبوعاتی در این مورد حرف زد و ناراحت بود. در همین رابطه پیگیری‌های خبر ورزشی موجب شد به اطلاعات ویژه‌ای پیرامون این مسئله دست یابیم.

موبایل جامانده در اتاق

از قرار معلوم مربی بدنساز و فیزیوتراپ استقلال که هر دو اروپایی هستند یک روز برای صرف غذا به رستوران می‌روند اما پس از اینکه میخواهند به اتاق‌های خودشان برگردند، با ممانعت مواجه شده و می‌بینند که  این اتاق‌ها به روی آنها گشوده نمی‌شود. مسئولان هتل به این دو نفر می‌گویند باشگاه باید هزینه اتاق‌ها را بپردازد و تا وقتی که پرداخت نکند، آنها نمی‌توانند از این امکانات استفاده کنند. این اتفاق در حالی رخ داد که موبایل یکی از این دو نفر در داخل اتاق مانده بود و او اصرار داشت که تلفن همراهش را بگیرد اما تاکید شد بر اساس قوانین ابتدا باید هزینه معوق پرداخت شود و پس از آن دوباره اتاق‌ها در اختیار این افراد قرار بگیرد!

با همان لباس‌ها بیایید

دو مربی  استقلال وقتی شرایط را اینطور دیدند به جواد نکونام زنگ زدند و علاوه بر توصیف وضعیت، به او گفتند لباس‌های تمرینشان هم درون اتاق است و آنها لباس راحتی بر تن دارند که مناسب تمرین نیست. سرمربی استقلال پس از اینکه در جریان قرار گرفت به آنها گفت با همان سر و وضع به تمرین بیایند و کار را انجام بدهند تا او مسئله را پیگیری کند.

شارژ سه روزه

مردان اسپانیایی سر تمرین حاضر شدند و بلافاصله پس از پایان کار، نماینده استقلال در هتل حاضر شد و اتاق‌های این دو نفر را به مدت سه روز شارژ کرد. از طرفی هم قرار شد طوری برنامه‌ریزی شود که آنها دیگر تحت هیچ شرایطی به هتل بدهکار نباشند و چنین اتفاقی رخ ندهد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.