مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف خراسان رضوی گفت: یکی از بزرگ‌ترین تولیدی‌های لباس فرم مدارس به دلیل گران‌فروشی امروز ۱۹شهریور پلمب شد.

یک تولیدی بزرگ لباس فرم در مشهد به علت گران‌فروشی پلمب شد

به گزارش قدس خراسان، محسن صیادی اظهار کرد: برای لباس فرم مدارس قیمت مصوب تعیین و به مدارس و واحدهای تولیدی اعلام و ابلاغ شده و مراکز توزیع لباس فرم باید با برخورد مناسب و قیمت‌های ابلاغ شده نسبت به عرضه اقدام کنند.

مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف خراسان رضوی افزود: کیفیت برخی از لباس‌های فرم مدارس از نظر نوع پارچه و دوخت در شرایط مطلوبی نیست که مقرر شد تولیدکنندگان نسبت به ارتقای کیفیت اهتمام داشته باشند و در صورت عدم رعایت در این خصوص نیز با تولیدکنندگان متخلف برخورد خواهد شد.

به گفته وی، تمامی اقدامات لازم برای نظارت بر عرضه لباس فرم مدارس در حال انجام است، اما با این وجود تعداد محدودی از تولیدکنندگان یا مدارس نسبت به قیمت یا کیفیت بی ‏توجهی دارند که در گشت‏‌های مشترک با آن‌ها برخورد تعزیراتی خواهد شد.

صیادی با بیان اینکه در بازدیدها و بررسی‌ها مقرر شد وجوه اضافه دریافتی به اولیای دانش ‌آموزان عودت شود، افزود: در همین راستا امروز ۱۹شهریور در گشت و بازرسی انجام شده یکی از عمده‌ترین تولیدی‌های لباس فرم مدارس در خیابان ملک الشعرای بهار به دلیل گران‌فروشی، عدم درج قیمت و عدم صدور صورتحساب پلمب شد.

مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف خراسان رضوی تاکید کرد: در پایان نباید فراموش کرد که مردم بهترین ناظران در این عرصه هستند و خواهشمندیم در صورت مشاهده تخلفات آن را با واحد دریافت شکایات اتاق اصناف مشهد در میان بگذارند.

منبع: شهرآرا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.