گروه فناوری های مالی آندیا موفق به کسب مدال طلا و جوایز ویژه متعدد در هشتمین دوره از مسابقات جهانی اختراعات کانادا شد.

کسب مدال طلا و جایزه ویژه  برترین فناوری در تورنتو کانادا

در این مسابقات که به میزبانی تورنتو کانادا و با حضور بیش از۷۰۰ تیم از ۹۵ کشور جهان برگزار شد،

گروه فناوری های مالی آندیا با محوریت سامانه هوش مصنوعی با توان معاملاتی  و یادگیری اقتصادی نوین خود در این رویداد جهانی خوش درخشید.

اعضای شرکت کننده گروه فناوری های مالی آندیا در این رویداد مهندس محمود امندی، مهندس سعید احمدی و مهندس روح اله امندی بودند. این محصول به همت مجموعه تحقیق و توسعه فناوری های پیشرفته آندیا و در طول بیش از دو سال طراحی و اجرا شده است.

این سامانه که در دو نسخه عمومی و موسسات مالی و بانکی و شرکت ها طراحی گردیده است می تواند با دقت بسیار بالا به خرید و فروش در بازارهای مالی پرداخته و با توجه به نیازهای کاربری برنامه ریزهای اقتصادی مختلف در بازه های زمانی و نیازهای مجموعه اقتصادی را به صورت کاملا خودمختار و هوشمند انجام دهد.

فناوری چند سطحی به کار گرفته شده در این سامانه امکان انجام تحلیل های خاص هوش مصنوعی، دسترسی، فهم و تحلیل اخبار، یادگیری الگوهای موفق، تحلیل شاخص های کلان  و خرد جهانی، تحلیل بازارسازی و بسیاری دیگراز موارد مورد

کسب مدال طلا و جایزه ویژه  برترین فناوری در تورنتو کانادا

نیاز را به صورت کاملا خود مختار و دقت بالا ارایه می کند.

 در این رویداد از گروه فناوری های مالی آندیا به عنوان فناوری برتر توسط انجمن جهانی مالکیت های معنوی به صورت ویژه تقدیر به عمل آمد.

این طرح در حوزه فناوری و همچنین حوزه میان رشته ای فناوری مالی و اقتصادی نیز خوش درخشیده و با یکه تازی عنوان برترین اختراع فینتک مسابقات و فناوری برتر و کاربردی به انتخاب سازمان جهانی مالکیت های معنوی را به خود اختصاص داد.

منبع: قدس آنلاین

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.