سرپرست تیم فوتبال امید ایران با تاکید بر اینکه در مورد این تیم اسراری وجود دارد که آنها را نمی‌گوید، گفت: منم هم در ناکامی تیم مقصر هستم و آن را گردن می‌گیرم.

سرپرست تیم فوتبال امید: کوتاهی خودم در حذف تیم ملی را گردن می‌گیرم

به گزارش قدس انلاین به نقل از مهر، رضا فرقانی سرپرست تیم فوتبال امید ایران پس از بازگشت این تیم از ازبکستان بعد از حذف از انتخابی المپیک پاریس گفت: هنوز خودمان هم در شوک هستیم. به سهم خودم از همه عذرخواهی می‌کنم. به سهم خودم خیلی در این شکست مقصر بودم. این قانون ظالمانه‌ای است که یک تیم با یک باخت یا کارت زرد از دور مسابقات حذف شود، اما برنامه‌ریزی AFC به این شکل بود.

سرپرست تیم فوتبال امید ادامه داد: نمی‌خواهم بهانه بیاورم که تیم دیر تشکیل شد یا ازبکستانی‌ها از شرایط میزبانی کاملاً استفاده کردند. روز گذشته من بازیکن را تعویض کردم اما کارت زرد گرفتم. واقعا نمی‌دانم چه بگویم، خیلی ناراحت هستیم. باید تیم را برای بازی های هانگژو زود ریکاوری کنیم و دست‌کم از این رویداد دست پر بازگردیم.

فرقانی در خصوص اشتباه در اولین بازی که با خوش شانسی و تذکر AFC رخ نداد، گفت: در زمان سرمربیگری مهدوی کیا که به تاجیکستان رفته بود، برخی بازیکنان درگیری ایجاد کردند. می‌توانید از رضا عنایتی بپرسید که یک ماه قبل می‌دانست علیرضا باویه به دلیل محرومیت نمی‌تواند در بازی اول حاضر شود. یک هفته قبل از اعزام نیز در مورد وضعیت آریا برزگر مردد بودیم. ایمیل‌هایش در فدراسیون فوتبال موجود است که از AFC درخواست کردیم تکلیف این بازیکن را مشخص کند. آنها در پاسخ گفته بودند می‌توانید از آریا استفاده کنید اما عواقبش با خودتان است. این گونه نبود که یک روز قبل یا روز بازی بفهمیم که این دو بازیکن محروم هستند.

فرقانی ادامه داد: قبلاً برخی دوستان در این تیم بودند و موارد را می‌دانستند. خوب نیست من یک روز اینجا باشم و اسرار تیم را فاش کنم.

مدیر تیم فوتبال امید تصریح کرد: برخی اتفاقات دست به دست هم داد تا تیم ما در سید دوم قرار بگیرد. یک ماه قبل از انتخابات فدراسیون فوتبال تیم ملی به بازی‌های کشورهای اسلامی اعزام نشد. به همین دلیل ما را از سید یک کنار گذاشتند. در آن زمان ۲۵ هزار یورو جریمه شدیم. اصلاً نمی‌خواهم بهانه بیاورم، اما این اتفاقات افتاد.

وی تصریح کرد: در جایگاه خودم خیلی مقصر هستم که نتوانستم تیم را مدیریت کنم و امکانات خوبی به بچه‌ها بدهم. این موضوع را گردن می‌گیرم و ارتباطی به بازیکنان و کادر فنی ندارد. من مقصر هستم. ان‌شاءالله فدراسیون فوتبال هر تصمیمی پس از بازی‌های آسیایی، بگیرد اطاعت خواهم کرد.

سرپرست تیم امید در مورد لیست نفرات اعزامی به بازی‌های آسیایی هانگژو گفت: فدراسیون فوتبال این لیست را اعلام کرد. البته یاسین سلمانی و محمد عمری قرار است پس از بازی پرسپولیس مقابل النصر به تیم اضافه شوند.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.