تهران- ایرنا- رییس فدراسیون ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی گفت: اقدام رییس جمهور برای پرداخت پاداش پیش از اعزام به بازی‌های آسیایی هانگژو، نمایندگان ایران را از لحاظ روحی و روانی شارژ کرد.

باران چشمه:پاداش رییس جمهور قهرمانان را شارژ روحی کرد

به گزارش قدس آنلاین، مهرعلی باران چشمه در خصوص آئین تجلیل از قهرمانان و مدال‌آوران که با حضور رییس جمهور در سالن مرکز اجلاس سران برگزار شد اظهار کرد: ورزشکارانی که در ۲ سال قبل پاداش خودشان را دریافت نکرده بودند در مراسمی با حضور آیت الله رییسی و سرپرست وزارت ورزش، پاداش خود را دریافت کردند. این مراسم یکی از دغدغه‌های فدراسیون‌های ورزشی برای ورزشکاران بود تا پیش از اعزام به بازی‌های هانگژو به گونه‌ای تقویت روحی و مادی صورت گیرد. این قشر با توجه به معیشت خانوادگی نیازمند چنین اقدام ارزشمندی بودند. با توجه به حضور در این مراسم به وضوح گل لبخند را در لبان ورزشکاران شاهد بودم.

وی ادامه داد: این مراسم به موقع به همت سرپرست وزارت ورزش صورت گرفت و از سوی رئیس جمهور حواله نقدی پاداش به ورزشکاران اهدا شد. امیدوارم شاهد ارتقای جایگاه ورزش کشورمان در بازی‌های آسیایی نسبت به چهار سال قبل باشیم. همیشه ورزشکاران در شرایط سخت با کسب مدال‌ با اهتزار در آوردن پرچم کشورمان در سطح جهان، دل مردم را شاد می‌کنند.

رییس فدراسیون ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی همچنین به انتخاب وزیر پیشنهادی به مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: باید از تلاش سید حمید سجادی در وزارت ورزش تقدیر و تشکر کنم. کیومرث هاشمی با توجه به سابقه ارزشمند خود در سمت‌های مختلف از جمله کمیته ملی المپیک، مدیریت کل استان‌ها و کارگروه‌های تخصصی ورزشی عملکرد قابل توجهی را در پست‌های پایین تا بالای این وزارت‌خانه تجربه کرده که می‌تواند منشا پیشرفت ورزش کشور را به همراه داشته باشد. هاشمی فردی توانمند و با تجربه است که می‌تواند ورزش را به رشد و تعالی خود برساند.

باران چشمه خاطر نشان کرد: تنها یک نکته را به وزیر پیشنهادی پیشنهاد می‌کنم که در انتخاب معاونان، از افراد دلسوز و نفراتی که هم فکر و همراه هستند در این سمت‌ها بهره ببرد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.