نخستین بانوی مدال‌آور تاریخ دوچرخه‌سواری ایران، گفت: در بازی‌های آسیایی هانگژو به‌دنبال کسب خوش‌رنگ‌ترین مدال و افتخارآفرینی هستم اما رویایم کسب سهمیه المپیک پاریس است.

پرتوآذر: رویایم کسب سهمیه المپیک است/ می‌خواهم بهترین خودم باشم

به گزارش قدس انلاین به نقل از ایرنا، فرانک پرتوآذر ملی‌پوش و کاپیتان تیم ملی دوچرخه‌سواری بانوان و پرافتخارترین زن دوچرخه‌سواری کشورمان که ۴ مدال قهرمانی آسیا را در کارنامه دارد، به‌عنوان تنها نماینده بانوان ایران در بازی‌های آسیایی هانگژو رکاب می‌زند.

پرتوآذر که حضور در تورهای اروپایی را تجربه‌ کرده در خصوص شرایط خود برای حضور در هانگژو، گفت: از بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ که شانس قطعی مدالم را با بدشانسی از دست دادم تا امروز یعنی ۵ سال تمام، به‌صورت شخصی و با کمک خانواده‌ام تمام تلاشم را به‌کار گرفتم تا بتوانم بالاترین سطح آمادگی را برای این بازی‌ها داشته باشم و مدالی که دوره قبل از دست دادم را امسال جبران کنم. مهمترین هدف و انگیزه‌ام این است که بتوانم بهترین خودم باشم و عملکرد خوبی را به‌ نمایش بگذارم و با کسب مدال از نوع خوش‌رنگ‌ترین آن برای کشور و مردم عزیزم افتخارآفرینی کنم.

بانوی رکابزن کشورمان ادامه داد: با وجود کم و کاستی‌هایی که این چند سال در دوچرخه‌سواری وجود داشت، به‌عنوان ورزشکار، تمام تمرکز و تلاشم را روی این موضوع گذاشتم تا بتوانم در این بازی‌ها بهترین شرایط و آمادگی را داشته باشم و قطعا حضور من به‌عنوان تنها نماینده بانوان دوچرخه‌سواری مسئولیت سنگینی بر روی دوشم خواهد بود، البته انگیزه بسیار زیادی برای نیل به این هدف، یعنی بهترین بودن دارم.

پرتو آذر گفت: یکی از بزرگ‌ترین اهداف ورزشی من کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ برای دوچرخه‌سواری بانوان است، اتفاقی که تاکنون محقق نشده هر چند در المپیک گذشته خیلی به این هدف نزدیک شده بودم ولی یکی از رویاهای من است که این اتفاق را در تاریخ دوچرخه‌سواری کشورمان رقم بزنم و امید زیادی دارم در رقابت‌های کسب سهمیه پیش‌رو با حمایت ویژه وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک بتوانیم حداقل بهترین شرایط را برای حضور در این رقابت‌ها و به امید خدا کسب سهمیه المپیک داشته باشیم.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.