مدیرعامل آبفا مازندران گفت: به‌زودی فاز جدید عملیات اجرایی مجتمع بزرگ آبرسانی بندرج شهرستان ساری با بهره‌مندی ۳۶ روستا از آب شرب پایدار و بهداشتی شروع خواهد شد.

پروژه آبرسانی بندرج ساری وارد فاز جدید شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب مازندران، بهزاد برارزاده در حاشیه بازدید از این مجتمع آبرسانی از آغاز فاز جدید عملیات آبرسانی از این مجتمع خبر داد و اظهار کرد: مجتمع بزرگ بندرج واقع در بخش دودانگه شهرستان ساری از پروژه های در حال بهره برداری است که به دلیل وسعت جغرافیایی، جمعیت بهره‌مند و توسعه روزافزون منطقه طی سالهای گذشته همواره یکی از پروژه های اجرایی شرکت بوده است.

وی افزود: تعداد روستاهای هدف در این مجتمع ۳۶ روستاست که تاکنون بخشی آنها از آب آشامیدنی بهره‌مند شده‌اند.
برارزاده ادامه داد: در همین راستا حفر یک حلقه چاه عمیق، بهسازی یک دهنه چشمه، احداث مخازن زمینی به حجم ۶۱۰۰ مترمکعب و همچنین ساخت ۱۹ واحد ایستگاه پمپاژ، خط انتقال به طول ۱۲۵ کیلومتر و ۶۲ کیلومتر شبکه توزیع در دستور کار قرار دارد.

مدیرعامل آبفا مازندران یادآور شد: تاکنون احداث ۳۲۵۰ مترمکعب مخازن زمینی، ساخت ۹ واحد ایستگاه پمپاژ، اجرای۲۶ کیلومتر شبکه توزیع و ۸۸.۴ کیلومتر خط انتقال با صرف اعتباری بالغ بر ۱۲۰ میلیارد ریال انجام شده و برای اجرای باقیمانده عملیات آبرسانی، یکهزار میلیارد ریال اعتبار موردنیاز است.

برارزاده در خصوص اجرای فاز جدید مجتمع آبرسانی بندرج گفت: در این فاز عملیاتی، بهسازی چشمه چهل وجون، احداث مخازن زمینی به حجم ۳۰۰ مترمکعب، اجرای عملیات لوله‌گذاری خط انتقال با لوله پلی‌اتیلن به طول ۷۳۳۰ متر و لوله گالوانیزه به طول ۷۴۵۰ متر و همچنین۱۱۳۰ متر لوله گالوانیزه و نیز اجرای ۸۲۶۴ متر لوله‌گذاری شبکه توزیع با لوله پلی اتیلن و ساخت ایستگاه‌های پمپاژ با برآورد اعتباری بالغ بر ۴۰۰ میلیارد ریال در آینده ای نزدیک آغاز می شود.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.