انتخابات

مدیرعامل شرکت آبفا مازندارن گفت: پروژه تصفیه خانه آب دراسله سوادکوه، ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و در آینده ای نزدیک به بهره‌برداری می رسد.

تصفیه‌خانه آب دراسله سوادکوه ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

به گزارش قدس آنلاین نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب مازندران، بهزاد برارزاده در دیدار با فرماندار شهرستان سوادکوه در خصوص پروژه تصفیه‌خانه آب دراسله اظهار کرد: برای بهره‌برداری از این پروژه، عملیاتی شامل اجرا و تکمیل سوله فیلتراسیون، تهیه و نصب فیلترهای شنی، اجرای خط انتقال به طول ۷ کیلومتر، بازسازی آبگیر رودخانه دراسله، احداث ساختمان دیزل ژنراتور و ساختمان نگهبانی پیش‌بینی شده است.

وی افزود: تاکنون اقداماتی شامل اجرای سوله فیلتراسیون، نصب فیلترهای شنی، بهسازی چشمه گلناب دره، اجرای خط انتقال به طول ۵ کیلومتر، احداث مخزن ذخیره بعد از رسوب‌گیری تصفیه‌خانه به حجم ۲۰۰ متر مکعب انجام شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مازندران با اشاره به پیشرفت ۷۰ درصدی این تصفیه‌خانه گفت: با اتمام و بهره‌برداری از این پروژه در آینده ای نزدیک، ۵۰ هزار نفر از مردم ۳ شهر و بیش از ۱۵ روستای سوادکوه از نعمت آب شرب سالم‌، بهداشتی و پایدار برخوردار خواهند شد.

گفتنی است: در این نشست فرماندار سوادکوه از زحمات مدیرعامل و کارکنان آبفا در راستای اجرای این پروژه و نیز پروژه های آبرسانی در راستای رفع دغدغه‌ها و مشکلات مردم به‌خصوص در مناطق محروم روستایی قدردانی کرد.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.